Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 I morgen er jeg tre uker over mensdagen, men mannen min er sterilisert så det skal liksom være umulig at jeg er gravid. Så noen som vet om den kan utsette mensen? Eller noen som har blitt gravid selv om mannen er sterilisert? Jeg har selvsagt ikke vert utro, og mensen pleier være regelmessig. Er redd for å teste. Legene sa jeg ikke måtte få flere barn, så det passer ikke å være gravid igjen.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Vet ikke om en uvi kan utsette mensen, men venninnen min ble gravid selv om mannen var sterilisert.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Går fint ann og bli gravid selv om mannen er sterilisert. De klipper bare, og legger den "lederen" til side, men de kan gro sammen igjen.. Aldri hørt om at uvi kan utsette mensen nei, men om du har hatt uvi i 3 uker, så ville jeg kanskje dratt en tur til legen okke som. Lykke til!
Gjest Pusikatt Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har vært veldig mye plaget av uvi, men har aldri opplevd at det har forsinket mensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå