Espoir Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hehe, jeg hadde sluttet å le, men så begynte jeg på'an igjen da jeg så dette innlegget her. Hoho! Sametruse!
☆Anonymia☆ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 hhaahahahhahah det var sinnsykt morsomt =) hahahhahaa reinsdyr skinn.. haahahha
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hehe jeg har ledd så tårene har trillet=) Leste det til sambo og han lo godt han og! Og når jeg i tillegg er fra finnmark og har sameblod i årene ble det ekstra morsomt!
frøken blå Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Hehe.... =) Dagens beste, uten tvil!!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 hehehehe jeg hadde ikke lest innlegget før jeg så denne tråden. Reagerte ikke en gang liksom....sier vel litt om at jeg har vært her for lenge hehehehe
frøken blå Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 Haha!! =) Åsså SAMEtruse også liksom.... Såg for meg ønnikken til hun der Alice i Robinsson Ekspedisjonen....
Frk. V *juli-11* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Hehe... det er fort gjort å skrive feil når bokstavene er så nærme.. En venninne av meg heter Trude og når hun sender ut mail i jobbsammenheng (internt) skriver hun gjerne litt fort og mvh Truse, isteden for trude... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå