*venter nr. 2* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg kan tenkte meg du kanskje blir lei av alle som vil bli spådd hele tida.. Men jeg må bare prøve meg.. Har lest noen av trådene dine her inne og blir veldig engasjert. Har du lyst til å sjekke ut hvordan "livet mitt" er og kommer til å bli i måneden fremover? fdato 050284.. Bare hvis du har tid og ork da..
Under den hvite bro Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 hei Nå kan det komme en plutselig forandring. Endringer og omveltninger kan komme som lyn fra klar himmel. Endringen kan føles som et sjokk. Det kan hende du er i ferd med å oppdage sannheter om noen i livet ditt, og som kan skuffe deg eller at du finner en ny og ubehaglig side av deg selv. Når støvet har lagt seg vil du også se at selv om det har gjort deg veldig ulykkelig, så var det nok det beste som kunne ha skjedd allikevel Det kan føles som om hele grunnen du står under blir revet bort og at du mister fortestet og at du etter det igjen FALLER…men det TROR du. Der og da. Men når du står der i ruinene...fortvilet og redd...., alt er kaos, da vet du at det var nødvendig. "Alt" måtte falle for at du skulle se!! Dette kan føles som en voldsom periode, men når stormen har lagt seg vil du se en slags orden i kaoset. Du vil se hva som er viktig og hva som betyr noe i livet ditt…
*venter nr. 2* Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Takk Sjaman:) Nå fikk jeg noe å tenke på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå