Gå til innhold

ikm for 5 dager siden og negative tester......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm.....noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

hei. jeg skulle hatt tr den 24 og enda ikke fått den. begynner og bli litt gal her:) hehe

Skrevet

jeg er 1 uke over ikm. negativ test i går:(

Skrevet

Er akkurat i samme situasjon selv.. Skjønner ikke helt dette her..Skal til legen på fredag bare for å være på den sikre siden.

Skrevet

Hei.. Har ikke opplevd dette selv.. Men ei venninne av meg var sikker på at ho var gravid, men testen ville ikke slå ut positivt.. Ikke før etter to uker..

Har erfart at mensen lot vente på seg, og jeg var sikker på at nå, nå var jeg gravid... men da jeg hadde ventet ei ukes tid kom jammen tr... Men sats på at du ikke produserer nok hcg til at det gir utslag på testen riktig enda... Må leve i håpet..

Skrevet

fy fader for et opplegg altså!skal til legen på mandag,i morgen er det 1 uke siden jeg skulle hatt den.....

Skrevet

Jeg er 14 dager over IKM, og har ikke antydning til hverken TR eller pos tester.

Ingen symptomer heller, så håper bare på at TR kan komme - så vi kan begynne å prøve¨på nytt.

Mannen min tror jeg kan bli gravid hver gang vi har sex, og begynner å bli litt lei av å forklare ham at toget nok er gått for denne gang.

Blir minnet om at kroppen min ikke fungerer som den skal, hele tiden.

Skrevet

Jeg har opplevd at TR har kommet ca 1 uke etter forventet tid, men så har jeg sluttet på p-pillen for ikke så mange mnd siden så det kan være at syklusene mine ikke er helt i rute enda da..

Skrevet

prøvd B6 vitamin. de mangla eg når mensen var forsinket...

Skrevet

Jeg fikk tr 13 dager etter ikm.. Hadde allerede regnet ut termin osv.. Deprimerende!! Var helt sikker på at jeg var gravid.. Men nytt år, nye muligheter! =)

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

jada, har opplevd veldig det samme! nå er det tre uker siden IKM, testet neg. sist lørdag...ingen tegn til TR...nå er jeg lei,vil ha positiv test NÅ eller TR, slik at jeg slipper å håpe for ingen grunn...si ifra om det skjer endringer hor sere da damer:D spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...