Gå til innhold

Vårfølelse


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag var det et lite glimt av sol mellom regnbyene. Og da jeg var en tur i hagen såg jeg at påskeliljene og tulipanene er på vei opp. Snøklokkene blomstrer og det er like før krokusen kommer i blomst. Gresset i hagen er stort sett grønt og jeg har to gule roser på den ene rosebusken min. Ganske deilig. Nå er jeg klar for våren.

 

Hvordan er været hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal si det var vårlig!

 

Her er det 2 minus og gløtt av sol. Hvor mye snø vi har er jeg ikke sikker på men det kan vel være rundt en halv meter. Ungene har med ski på skolen i gymtimen og går på ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det litt vår her også...... Bakdelen er at man "ser" vinterhiet inne, med støv og møkkete vinduer.. Men Hurra vi går imot lysere og varmere tider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var vårstemning ja!

 

Hos oss var det +4,5 i dag tidlig, og restene av den fine snøen som kom natt til søndag lå som isflekker her og der.

 

Gleder meg våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mildt ute, men jeg får ikke så mye vårfølelse akkurat. Er snø og litt isete ute. Trærne er bare da, men det har vel litt med at det har blåst en del å gjøre.

 

Etter bursdagen min kan det gjerne bli vår, men jeg vil gjerne ha snø og vinterfølelse den dagen for sånn var det da jeg var liten!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er skikkelig vår mellom regnbygene i dag! Deilig! Ser liksom virkelig at vi får mot lysere tider!

 

Krokusen i altankassen begynte å spire like før jul, men har ikke begynt å blomstre enda....heldigvis, synes det hadde vært kjekt med vårblomster når våren faktisk er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...