Grublegruble Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Drar dere hjem eller overnatter på hotell? Skal være i Haugesund, bor i Stavanger og er litt usikker på hva vi skal gjøre, noen erfaringer?
purple Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg vet de andre som bor i stavanger og har behandling i Haugesund har overnattet på hotell. Du får dekket endel av dette fra nav. kost og losji+reise vei. Det er jo enklere å overnatte og du er ganske så groggy etter egg utaket da du er nedopet. Da er det godt å kunne legge seg et sted ganske kjapt. Hør med klinikken om de har avtale med noen hotell i byen. jeg selv bor i Haugesund så jeg har kort vei hjem til senga etter uttaket. Du får jo uansett sykemelding fra uttaks dag til og med innsettings dag.
tubaluba Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Vi har aldri ligget på hotell etter uttak, bare i forveien(før), da jeg tror nav skal ha klokkeslett på legebesøk for å få dekket hotell, vi måtte i allefall skrive det. Men jeg syns også at veien hjem til jæren ikke er så lang, selv om jeg har det ganske vondt etter uttak. (jeg sover i bilen og sitter i bilen på ferja ) Jeg synes det er best å komme meg hjem i egen seng. Men du kan høre med sykehus hotellet i etasjen under fertilitets avd. håper det var til litt hjelp. mvh
Blomsten har en sønn Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg bor i Bergen, men tar mine ICSI forsøk i Haugesund. Ved uttak får en time veldig tidlig om morgenen, så vi overnatter derfor på sykehotellet natten før uttak. Etter uttak setter vi oss i bilen etter en liten halvtime og jeg sover ut rusen i bilen hjem. Ikke noe problem for min del å dra hjem, selv om det er noen timers kjøring. Lykke til!
Grublegruble Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Takk jenter, det var akkurat det jeg ville høre, forskjellige erfaringer. Er på plass nå på hotellet for vi skal til pers tidlig imorgen så vi måtte overnatte iallefall en natt. Så får vi se formen min an imorgen, hjemme best igrunnen, trodde ikke det var lov å ligge i bilen på ferjeoverfarten, men mulig jeg tar en sjangs Takk for tipset om NAV, visste ikke at man får dekket første natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå