C&L snart m BaBy igjen Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er i uke 37 og kjente at jeg ble litt våt i trussen og gikk på do for å sjekke. Det kom ut en klar veske mens jeg satt der. Det luktet ikke og det var ikke mye. De siste to dagene har jeg hatt slimete utflod. Noen høygravide med veldig forskjellig utflod? Jeg er 1.gangs så jeg vet ikke helt hva som er "normalt"..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Mener fostervannet skal lukte litt søtt og kvalmende..? Utflod kan ha forskjellig konsistens, og noen ganger er den helt tyntflytende som vann.
*Vi blir 5* Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Ja husker at fostervannet var sånn søt og kvalmende lukt..var helt blankt. Kanskje slimpropen har gått siden du sier du har veldig slimte utflod? Min slimpropp gikk over 1 døgn så gikk vannet..Hvis det er vannet som har gått så stopper det ikke,så hvis der renner bør du ringe føden..Men kan jo å bare være veldig tynn utflod..
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Sikkert slimproppen din. Min gikk flere uker før fødselen startet. Dersom det er fostervann du lekker vil det sive litt hele tiden. Ta på deg et bind og se om det kommer mer. Kontakt jm dersom du er usikker. Når min slimpropp gikk ble jeg også i tvil om det var vannet, og jeg fikk komme inn og de sjekket meg og luktet på bindet jeg hadde.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Den slimete utfloden kan jo være slimproppen. Hos noen går den litt etter litt og da ser det bare ut som slimete utflod. Tror fostervann skal lukte litt søtt jeg..?
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 Takk for svar. Jeg tok på et bind for å følge med, men det kom ikke mer enn vanlig etterpå. Analyserer hvert signal fra kroppen for tiden;) Kanskje slimproppen ja. Jeg skal til JM snart, da spør jeg til råds der også. Klem
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Dersom hodet til babyen ligger godt nede i bekkenet, så kan det komme utt litt, og litt. På meg kom det først litt i trusa når jeg sto opp, og trodde jeg tissa på meg. Sprang på toaletten, og da jeg skulle reise meg, rant det igjen. Tok på et bind jeg og, og etter hvert, så kom det liksom litt, og litt. Var liksom ulike stillinger da, som gjorde at det kom litt. Reiste inn på føden, og de sjekket bindet, og sa det var fostervann. Lukta søtt, og emment ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå