Gå til innhold

Hvorfor blir ikke Dr.Yppert utestengt fra DIB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo bare ondsinnede kommentarer fra den kanten. Hvorfor tillates dette? Greit at det er en krangleside, men dog...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man klarer å ta Yppertens kommentarer personlig så bør man vel heller bytte forum, det er mye mere ondsinnede kommentarer fra anonyme som hetser andre brukere her.. Kalkunmannen er jo en kjekkas da=)

Skrevet

Helt enig med hovedinnlegger her. Ødelegger litt av meningen med disse sidene. Er ganske usaklig og upassende med slike slitsomme mennesker. Er jo ikke bare denne ene personen. De kunne jo heller finne seg en annen felles hobby og sammen få ut alle de psykotiske trekkene de har....

Skrevet

Men hva er det dere mener er saklig debattering på kranglesiden da? Uthenging av andre personer, hetsing og drittslenging av andre brukere? Hvor man i tillegg kan gjemme seg bak anonymknappen? Hvis man ønsker å debattere om andre bestemte ting så går man vel heller inn på skravle eller andre forum? eller tar jeg feil?

Skrevet

Uansett synes jeg ikke det er greit og kalle andre for feite, fitter av ulike slag, stygge, slumsete, jævlige osv osv osv. slik som Y gjør

Skrevet

Det er jo ikke bare her på kranglesiden de slenger ut sine styggeste ting.... Og du også må jo faktisk se at disse enkeltpersonene ikke er vel bevart...

Skrevet

Hallo, hvor har du lært alle de fine orda dine??? Syns snart at noen bør gripe inn her og stoppe dere en gang for alle... Dette er USMAKELIG.

Skrevet

Jeg synes det er flott initiativ at anonyme kommer hit og legger disse sidene bedre til rette for villfarne skravlere, ved å utestenge Yppert og evt andre nick, som ikke ordlegger seg korrekt eller følger allment akseptert språkføring! All krangling bør foregå i disiplinerte former, slik at ingen føler seg støtt......................

Det var altså ironi! Se å pell dere tilbake til skravle med den evinnelige snatringa deres!!!

Skrevet

HI her.

Ikke har jeg sopp og ikke er jeg feit, naturen har vært snill med meg der, og reductil går jeg IKKE på.

Men jeg sjønner ikke hvorfor du kaller folk slike stygge ting? hvorfor kaller du meg møkkakjerring og feit? Og kalkunfitte ? Jeg stiller spørsmålstegn med hvordan webansvarlige kan tillate slitk, alt har en grense. og om jeg er anonym, så er jo du like anonym er du ikke? Det er jo bare et nick du har.

Skrevet

Hvor patetisk det går ann å bli... Finn deg en jobb som kan sysselsette deg og gjør samfunnet en tjeneste....

Skrevet

Hei, er det noen som har sendt mail til moderator her da og hørt om dette går ann å gjøre noe mer, slik at disse sidene blir brukt til det de skal....

Skrevet

Syns Ypperten er svært forfriskende her inne og syns heller dere som klager på han bør pælmes ut herfra med hue og ræva først. Det er en tross alt en krangleside og sånn jeg ser det er det få her inne som klarer å holde den standarden, bortsett fra deilige yppert-slabbedasken. Nei pell dere inn på strikkesiden eller noe og fortsett sutringa der.

Skrevet

Hva mener du at kranglesidene skal brukes til da anonym?

Skrevet

Det morsomste av alt er jo alle disse damene som tar til seg alt yppert sier da! hehe... WHY? :)

Noen som virkelig kan føle seg truffet?

Nei Yppert BLIR.

Dem kan heller lage et sutre forum, så kan dere sutre der.

Skrevet

Hei anonyme skravlere!

Kanskje dere skal foreslå for moderator at vi får en sånn fyordliste lik den som innføres i ungdomsskolen. Faen, jævlig, bitch, homo og navn på kjønnsorganer, blir melding med hjem og evt utvisning!

Da får dere en koselig liten ungdomsklubb her inne!

Skrevet

Ikke rart noen av velger å være anonyme i slike tilfeller. Man vet jo aldri hva slike mennesker som har så mye gruff inni seg kan finne på... Syns det var et godt spm fra hovedinnlegger jeg.

Skrevet

Jeg er enig med deg slabbedask. Grunnen til at jeg er anonym er at jeg har sosialangst, kverulant av natur og tør ikke stå fram i noen sammenheng...mulig det finnes noen psykopatiske trekk også....

Skrevet

Har du tenkt tanken at det kanskje er flere som velger å være anonym, at det ikke er en og samme person???????

Skrevet

Næhhhh... mener du at det er flere tjukkiser her inne som må benytte anonymknappen?

Skrevet

Ja, sånn at du kan komme med flere syke innlegg...

Skrevet

Det er bare én Anonym her inne, og det er jeg, Jens Stoltenberg.

PS. Jeg er ikke feit, jeg har skuddsikker vest under jakka.

Skrevet

Er det ingen som skjønner at Ypperten egentlig er ei rolig og kanskje til og med sjenert jente som bare tester hvor langt hun kan gå her inne.

Svarene er jo like tomme som kontoen min, inneholder bare en masse stygge ord satt sammen uten mål og mening.

Mange griner og klager og går da rett på limpinna, men de som går mest på limpinna er de som jobber her som tror hun er så uregjerlig at de bare lar henne holde på. Skulle likt å se hvordan de oppdrar barna sine hjemme, når de lar han styre som hun vil her inne..

Men uansett hadde alle gitt blaffen i Ypperten hadde det ikke vært noe gøy for hun lenger og problemet hadde løst seg selv.

Det kan umulig være gøy å fortsette når all resposen går ut på "åååå du er så tøff Yppert".

Ypperten er jo egentlig bare den kjedeligste og mest forutsigbare skikkelsen her inne. Båååååååring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...