Lille med baby i juni Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 hvor farlig er det og hva kan evnt skje?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Spør legen din, for her inne kan du få fryktelig mange bisarre svar om den saken ;-). Har spurt om det selv før her inne og nevnte noen av de tingene som ble svart til legen min og han holdt på å le seg i hjel. Jeg fikk beskjed av han om at det ikke var farlig, men at jeg burde ku bruke det hvis jeg så det helt nødvendig (som de sier om det meste av det vi gravide kan ta) :-)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg slet veldig med tett nese i begynnelsen av svangerskapet, og spesielt om natten. Spurte da legen hva jeg kunne bruke siden saltvann ikke hjalp meg, og jeg slet med og sove om natten. Det han da sa var at jeg kunne bruke otrivin, så lenge jeg brukte det med måte, og ikke i over 10 dager. Det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om den gangen, og alt er nå bra med babyen enda:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 vet ikke hva som kan skje, men har hørt at Otrivin har i seg et stoff som ikke er bra i graviditeteten,. Bytt merke, og bruk gjerne barnestyrke!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Fikk beskjed at det er otrivin de anbefaler for det er den de har fått test best ut og at man ikke skulle overdrive bruken. Jeg har spurt både lege og på apotek, på apoteket var de inne på felleskatalogen og sjekket det opp.
Lille med baby i juni Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 da har vi fått samme beskjed, at den kan brukes men ikke overdrive:) Syntes den virker best, har nemlig fått bihule betennelse..AU! Takk for svar:) Ha en fin dag alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå