Gå til innhold

100 % sykemeldt og sliten


Elrahe høygravid med gutt nr 2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Nå er 2. trimester godt overstått og for meg er det bare 9 uker igjen. Er i uke 31 nå. Følte meg i veldig god form for inntill to uker siden. Da møtte jeg veggen helt. Har jobbet mye fram til nå, men ble plutselig helt utslitt. Det eneste jeg orker er små gåturer i løpet av dagen, og så sover jeg mye. Helt annen opplevelse enn ved forrige svangerskap hvor jeg jobbet fult fram til en uke før jeg gikk ut i permisjon.

 

Har igjen en rapport jeg må skrive for en oppdragsgiver før jeg kan koble helt ut jobben. Problemet er at jeg ikke klarer å jobbe mer enn 1 time eller en halv time før jeg må legge meg ned og slappe av. I dag vurderte jeg rett og slett å ringe for å gi beskjed om at jeg ikke klarer å gjennomføre, men har bestemt meg for å prøve i noen dager til.

 

Lykke til alle sammen, kun kort tid igjen! Sist fødte jeg nesten en uke før tiden, så jeg er mentalt forberedt på at det kan skje nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg godt igjen.. Er i uke 31 nå å begynner å føle med veldig sliten. Sover 2-3 timer etter jobb, så da er det ikke mye tid igjen til å få gjort andre ting! Jobber som sykepleier, så det kan til tider være stressende dager. Har time hos lege om 14 dg, så da tenker jeg at jeg går ut i 50% sykemelding. Har egentlig ikke dårlig samvittighet for det, det er ingen som kommer å takker oss når vi er helt utslitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er også sykemeldt, 2. uka nå. Planen er å begynne igjen på mandag. Er i uke 28. Jeg er også utslitt, sliter med blodtrykksfall og kvalme fra morgenen av. Jeg jobber som omsorgsarbeider på et eldresenter. Og det er sant som du sier; ingen som kommer og takker oss når vi er helt utslitt! Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet pga hyperemesis og er det fortsatt. Du kan jo trøste deg med at det ikke er så lenge igjen nå da! Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt 20% fra denne uka. er førskolelærer i barnehage og har ganske travle dager. Deilig med en dag midt i uka ¨å komme se på:) vi må tenke på oss selv og det lille gullet vi bærer på. kos dere jenter, det gjør jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...