Gå til innhold

Herregud, stakkars jente:-(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Hvordan kan noen komme seg ovenpå når noen følger med HELE tiden, og blåser opp hvert eneste feiltrinn som blir tatt..

Og hver gang du gjør noe godt, så blir det bare dratt opp i sammenheng med det dumme du har gjort..

Stakkars jente =(

Alle har rett til å ha vanskelige tider!!!

Skrevet

Huff ja, det er SÅ SANT!! Stakkars jente.... Helt forferdelig. At det er lov å holde på å jage mennesker slik. Hun var jo helt på gråten stakkars. Ja, jenter.... Rikdom og berømmelse har en bakside....

Skrevet

Ja, fy søren! Jeg synes også utrolig synd på henne! Det må være helt umenneskelig å eksponeres så voldsomt i media som hun gjør.

Stakkars!

Skrevet

er så enig..

men,på en annen side så er hun en offentlig person,og det er paparazziene sin jobb å ta bilder..

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Kine...

Joda, paparazziene har jo en jobb, men nå er det faktisk slik at de fotfølger henne fordi de VET hvor psykisk ustabil hun er for tiden, og derfor kan de jakte på henne...dette synes jeg er utrolig umenneskelig...når mennesker sliter så må de få sitt privatliv...kjendis eller ei mener jeg !!

Skrevet

Ja, enig. Du ser jo hvor vondt hun har det, hun er jo som et jaget dyr...ser for meg en stakkars desperat ulv som prøver å flykte fra geværmenn i helikopter. Jeg synes det er helt umenneskelig, kjendis eller ei.

Skrevet

Syns de burde ta hensyn til at jenta har psykiske problemer og midt oppi en tøff foreldreansvars rettsak. Umenneskelig sånn de driver på.... Men på en annen side, så er hun litt avhengig av de også. Hun har jo tross alt invitert de inn hjemme hos seg, med seg i bilen og med inn på do... Det gjør ikke andre kjendiser.

Skrevet

ja jeg er helt enig at det er forkastelig..

syns også synd i den stakkars jenta..

men jeg ser det fra andre sider også...

paparazziene er forkastelige til tider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...