♥marita&jentene♥ Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 heisann lurte på om d er noen her inne som vet noe om hvordan man kan vite at det er svangerskapsforgiftning man holder på å få?? jeg har nemlig gått rundt med skikkeli vondt i hodet,litt småkvalm og svimmel nå i noen dager,og har begynt å tenke på om det kansje kan vere det jeg har.. noen som kan svare??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 jeg ville sjekket det ut - ring føden og forklar smertene. De kan ta urinprøve og blodtrykket for å sjekke det ut. Har du eggehvitte i urinen og høyt blodtrykk kan det være tegn på svangerskapsforgiftning.
♥marita&jentene♥ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 okei,jeg hadde +1 på protein sist jeg var hos legen,det er to uker siden nå.men blodtrykket var veldig lavt,90/60,skal til jordmor på torsdag så hadde håpt at d skulle gå over,men gjør ikke d...å når man da har ei lita tulle på 1 år som bare vil ha mammaen sin så vil man jo gjerne fungere 100%. er svangerskap nr.2.og er så vanvittig bekymra denne gangen..men skal ta meg en dusj oxo skal jeg ringe til legen min å høre hva hun mener..tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå