Gå til innhold

mini går på tå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt eller.. han er snart 1år og går bare langsmed ting enda. pappan hans måtte opereres da han var liten for korte akillis-sener.nå bekymrer jeg meg litt da,kanskje det er arvelig.eller kanskje det er pga gåbilen..? noen andre små troll som var/er slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk!! gudsjelov:)

Skrevet

Sånn var Jenta mi også. Mange som sa det til meg også. Tok det opp med helesøster og det var helt ok. Saken med jenta mi var at når hun var sjenert etc så gikk hun på tær. Men det forsvant etter hvert :-)

Skrevet

går på tå min også..=)

Skrevet

Kusina mi var tågjenger, og måtte opereres. Men mange går på tærne i starten, og går ned på hele foten når de slipper seg og går uten å holde i noe, så jeg ville nok ikke bekymret meg om jeg var deg. Vær litt obs på det, og nevn det for hs neste gang dere er der. Det går nok helt bra :)

Skrevet

Jepp,det er helt normalt.

En av nabogutta gikk paa taa helt til han var 4 aar.

Han gikk paa hele foten og sprang paa taa.Saa rimelig komisk ut,men springer naa helt fint.

Gutten min gikk paa taa fra 11 mnd -1,5 aar og det er ingen problemer med gangen hannes.

Kos deg med snuppa:)

Skrevet

oisann,ingen snuppe saa da faar du kose deg med gutten:)

Skrevet

takk for det;) lige så!

Skrevet

jepp har en tå går jeg å.faren var likdan her å.ser så komisk ut som regle når han småspringer at han går på tær.han er lang og har lange tynne ben så ser ut som den ballet dansern der han tripper rundt:)går helt vanlig ellers å da stamper han rundt som bare det..

Skrevet

det gjør tulla vår mye,hun er snart 2 år.alle kaller henne for lille ballerina:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...