Gå til innhold

Snakker om å dumme seg ut..ehhhh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle i badeland for første gang med alle 3 unga pluss lillebror. Guttungen gikk i herregarderoben sammen med onkelen og jeg i damegarderoben med småjentene. En baby og en 2åring. Det gik greit nok, litt hektisk og jeg var stressa siden 2åringen hadde det FORFERDELG travelt...fikk kledd av dem og kom oss i dusjen..og går så ut til bassengene...ehhhhh...guess what?

JEG VAR KLISS NAKEN!!! FLAAAAAUT!!!

heldigvis var det bare en drøm, men fy så virkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jammen godt det var en drøm da:)

Skrevet

Å Gud.... :-/

Ser for meg at jeg kunne gjort det samme - drøm eller ikke ;-)

Skrevet

Tenkte bare å nei.....

God det bare var en drøm

Skrevet

haha ler så jeg griner...det kunne ha vært meg hihi

Skrevet

Det som er så fælt, det KAN i teorien skje og jeg kommer til å ha ( om mulig) enda mere angst for offentlige bad enn det jeg har fra før. ;-)

En ting å vase naken ut i hallen hvis man hadde had en snerten kropp...da kunne jeg KANSJE ha ledd av det, men med "etteramming-pupper" og rosinmage så blir det jo bare ydmykende..hehe

Skrevet

Jeg har hatt med alle 3 jentene i bassenget flere gang og en gang var jeg veldig stressa. Ente med at jeg fikk på badeklær på alle ungene og inn i dusjen men da gikk det opp for meg at jeg forsatt hadde "vanlige" klær på... Ikke så greit å dusje og svømme i det ;)

Skrevet

Haha, bra det var en drøm...

Selv holder jeg stadig vekk på å gå ut av prøverom uten klær, røsker av meg det jeg har prøvd, og er på vei ut liksom. Har heldigvis aldri rukket å gå helt ut av prøverommet enda :P

Skrevet

Haha!

*grøsse*

Gubben får dra på babysvømming ja. Jeg holder meg og strekkmerkene mine hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...