Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg skulle i badeland for første gang med alle 3 unga pluss lillebror. Guttungen gikk i herregarderoben sammen med onkelen og jeg i damegarderoben med småjentene. En baby og en 2åring. Det gik greit nok, litt hektisk og jeg var stressa siden 2åringen hadde det FORFERDELG travelt...fikk kledd av dem og kom oss i dusjen..og går så ut til bassengene...ehhhhh...guess what? JEG VAR KLISS NAKEN!!! FLAAAAAUT!!! heldigvis var det bare en drøm, men fy så virkelig.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hehe, jammen godt det var en drøm da:)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Å Gud.... :-/ Ser for meg at jeg kunne gjort det samme - drøm eller ikke ;-)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Tenkte bare å nei..... God det bare var en drøm
Under den hvite bro Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 haha ler så jeg griner...det kunne ha vært meg hihi
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Det som er så fælt, det KAN i teorien skje og jeg kommer til å ha ( om mulig) enda mere angst for offentlige bad enn det jeg har fra før. ;-) En ting å vase naken ut i hallen hvis man hadde had en snerten kropp...da kunne jeg KANSJE ha ledd av det, men med "etteramming-pupper" og rosinmage så blir det jo bare ydmykende..hehe
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har hatt med alle 3 jentene i bassenget flere gang og en gang var jeg veldig stressa. Ente med at jeg fikk på badeklær på alle ungene og inn i dusjen men da gikk det opp for meg at jeg forsatt hadde "vanlige" klær på... Ikke så greit å dusje og svømme i det
Carnivale Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Haha, bra det var en drøm... Selv holder jeg stadig vekk på å gå ut av prøverom uten klær, røsker av meg det jeg har prøvd, og er på vei ut liksom. Har heldigvis aldri rukket å gå helt ut av prøverommet enda
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Haha! *grøsse* Gubben får dra på babysvømming ja. Jeg holder meg og strekkmerkene mine hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå