Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Altså hvor gammel er babyen når vi går over til bare å koke tutten på flasken?
line_n & sara Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 her kokes det i ca 5 min, sara er fortsatt liten, så vi koker alt, men regner m å bare ta tuten når hun blir 5,6 mnd(?)
line_n & sara Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 hehe..nå skjønte jeg spm ditt!! fortsatt tidlig på morningen ikke hvor mange min de koker, men hvor mange mnd!! som sagt, 5,6 mnd tror jeg holder!
nurket4a Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg kokte flaskene til lillegutt var ca 41/2 mnd
ennaH Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 JEg ser ingen grunn til å koke verken flaske eller tut når babyen har blitt så stor at den putter lekene sine i munnen. De ligger vanligvis på gulvet, og det er MYE mer møkkete på gulvet enn på/i en flaske eller smokk som kommer rett ut av oppvaskmaskina.
*smula* Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Vi koker fortsatt både flasker og flaskesmokker. Melkebakterier er skumle saker.
*Smiley* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Vi koker fortsatt.Han er snart 5mnd.Det er melkebakteriene er det som er farlig. Det finnes vel ikke på gulvet og leker;)
Én til Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Fikk beskjed på helsestasjonen at det holdt lenge med oppvaskmaskinen når de har blitt 4-5 mnd gamle :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå