Gå til innhold

kløe nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 2 uker siden var jeg å tok celleprøve å innvendig ultralyd. noen dager etter fikk jeg kløe nedentil. det klør ikke kjempe masse, å som regel blir det litt værre hvist det er noen timer siden jeg har dusjet. noen som vet hva dette kan være? kan jeg behandle det selv eller må jeg gå til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv canesten krem, eller rådfør deg med lege. kan være en soppinfeksjon. ikke unormalt. og veldig ubehagelig.

Skrevet

Jeg hadde lignende, ogsaa noen hvite flakaktige greier i utfloden og saa kloedde det. Brukte yoghurt naturell 3-4 dager, to ganger daglig, sproeytet selv inn med aapen sproeyte og det er borte. Anbefales dersom mild soppinfeksjon.

Skrevet

Hei

Det samme skjedde med meg etter innvendig ultralyd. Jeg gikk til gynekologen min, og fikk beskjed om at jeg trolig har allergi mot lateks, dvs. gummien som det de trekker over ultralydapparatet før de tar det inni deg er laget av. Jeg fikk beskjed om å bruke et middel som heter MultiGyn ActiGel, de selger det på apoteket. En mild gele som gjenoppretter balansen i underlivet. Jeg klødde ikke bare i skjeden, men også "innover", og hun sa da at jeg burde bruke melkesyrekapsler el.l. (kjøpes på apoteket) som du stikker innover, også det for å gjenopprette balansen. Håper dette hjelper!!!!

Skrevet

så du brukte yoghurt naturell som krem? smurte d bare på å sprøytet litt inn? hviste ikke at man kunne bruke d:)

Skrevet

jeg klør bare utvendig. så d går ikke over av seg selv?:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...