Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har jeg endelig født, den 15. januar kom siste tilskudd på stammen, ei lita jente. Stor stas det for de fire eldre brødrene - og resten av familien selvfølgelig:-)

Ellers har dagene vært preget av sykdom, først lungebetennelse, deretter magesjau, så bihulebetennelse, før jeg noen dager etter fødselen igjen fikk en ny oppblussing av lungebetennelsen. Og på toppen av alt så fikk lillegutt ei hylle over foten så leggbenet brakk. Stakkars gutten sitter nå i sofaen med gips på benet. Ikke lett for en liten gutt på 21 måneder som pleier å være VELDIG aktiv, men han syter ikke og er i godt humør:-) Dagene går med til lesing av bøker og leke med lekebilene og lego...

Ja det var litt oppdatering fra heimen her. Har dessverre altfor lite tid til å rekke innom her noe særlig, men håper at det snart roer seg litt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig at du oppdaterer oss - gratulerer med den lille tulla!

Men så dumt at det slår til med så mye sykdom og skader da - vinteren og barseltiden blir jo så meye mer slitsom enn den hadde behøvd å være!

Krysser fingrene for at alle blir fort friske og at benet blir bra og at gipsen snart kommer av!

Skrevet

Gratulerer med lillegullet! Og god bedring til gutten med gips på beinet og alle sammen. Sykdom og barseltid skulle ikke komme samtidig, men håper det snart gir seg og du kan nyte dagene

Skrevet

Gratulerer med lille nurket!!

Kjedelig med sykdom, virker som alle har det for tiden. Håper gutten også har det bra, og at han snart får av gipsen ;-)

Kos deg videre

Skrevet

Hei! Gratulerer med lillejenta!! :o)

Jammen har dere litt å stri med, og stakkars liten gutt med benet i gips! En to-åring skal jo løpe, løpe, løpe....

Håper ting roer seg for dere - ganske så snart!

Skrevet

Gratulerer med ny liten baby! En liten rosa ting som lukter godt og lager gode lyder :o)

Kjedelig med all sykdom, det gjør jo barseltia tung. Håper lilleguttens brudd gror rask og uten komplikasjoner. Godt at han trives med lesing og lego da.

Kos deg, med både små og litt større medlemmer av familien. Blir imponert over 5 barn jeg :o)

Ps husk rekvisisjon til fysioterapi for lillegutt når dere tar av gipsen da!

Stor klæm fra

Skrevet

skriver med minstesnupp på armen. derfor bare små bokstaver.

gratulerer masse med den lille jenta. skjønner at det blir travelt med fem. stakkars dere som sliter med sykdom og ulykke. god bedring til hutten din.

Skrevet

Næmen så koselig med ei lita jente midt i brødreflokken da:-)

Gratulerer så mye med nurket!!

Så uflaks med lillegutt da!!! Kan bare forestille meg hvordan lille rosa min ville vært med gips på benet (22 mnd)...........uff stakkars liten gutt!

Godt at han er i godt humør og at dere får brukt tiden til å kose dere sammen med biler og lesing:-) Aldri så galt.....

Forstår at du ikke har mest tid til dibbing for tiden da!

Men kjempekoselig at du stikker innom:-)

Kos deg med nurket og lillegutt gipseper:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med lillejenta!! Skjønner godt at dere har nok å ta dere til i heimen, ta vare på deg selv oppi alt :)

Skrevet

Gratulerer så mye med lilletulla! Og god bedring til stakkars lillegutt. Det må være pyton å få gips på benet når man er så liten.

Skrevet

Oii! gratulerer masse =) liv i leiren nå...lykke til, håper du får slappe av litt mellom slagene...

Skrevet

Gratulerer med lillejenta!!!

Dere har jammen hatt en stri tørn nå i januar. Håper at det er bedre hos dere nå. Alt vel med deg??

Store klemmer

Skrevet

Gratulerer så mye med vesle jenta :0)

Kan tenke meg at det er stas med ei jente også i familien :0) Vesle jenta kommer nok til å bli passa godt på av store brødrene ja ;0)

Så trist at dere har hatt så mye sykdom, og ulykke i tillegg...Håper dere blir friske snart.

GOD BEDRING til dere alle :0)

Skrevet

Gratulerer med jenta!

Kan tenke meg det er moro med en liten rosa etter alle gutta :)

God bedring til den lille uheldige med gips,håper han snart er i full fart igjen.

Ta vare på deg selv,og nyt tiden fremover med babyen!

Skrevet

Jeg har glemt å svare på denne.... :-) Jeg vil også gratulerer deg med lillejenta di!! Bitteliten ting.... Jeg håper dere er ferdige med vårens sykdomsinnsats, fy søren for en start på året. God bedring til de som måtte trenge det i familien, kosleig å se deg her igjen!

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten jente! 5 barn står det respekt av. Skjønner at du er opptatt, med masse sykdom er det andre ting som går foran PC'en. Håper dere kvikner til snart.

Skrevet

Gratulerer!!! Har full forståelse for at du ikke er så veldig aktiv nå på nyåret ut fra hva du forteller. 5 friske unger kunne jo ha vært nok til å minke skrivekløen..;-))

God bedring ønskes lillegutten. Kjedelig å ikke få ha normal aksjonsradius!

• 4 uker senere...
Skrevet

Henger meg på gratulasjonene!

Og så krysser jeg fingre og tær for at dere nå er ferdig med alt som heter sykdom og uhell på en stund!

Håper det fra nå av blir mye rosa babykos og god tid til å dibbe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...