frøken blå Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 "Pappaaaaaaaaaaa!!" sier hun og gliiiiiiiser.... (16 mnd gammel og skikkelig pappadalt)
våken_om_natta Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 :-) Her har vi en mammagutt på 2 år som vil ligge inntil meg om morgenen før vi skal stå opp. Pappa får klar beskjed: Pappa, itte klå på meg!!!!
frøken blå Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Haha!! Fiiiiiin-fin kommentar!! =) De er så herlige de barna! Har også en mammagutt heldigvis! Og når han ligger inntil meg eller sitter på fanget eller noe, DA blir hun mammadalt i noen sekunder....
våken_om_natta Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Men da har dere jo en hver da! Koselig. Pappaen her i huset blir litt snurt noen ganger...
Line_78 Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 He he, søtinger :-) Her en dagen satt mannen min med veslejenta vår på fanget (hun er noen uker gammel) og jeg og toåringen satt på gulvet og lekte med togbane. Plutselig tar toåringen tak i hånda mi og drar meg med bort dit de sitter, peker på meg, deretter babyen og stolen. Han ville nemlig heller ha med seg pappa til å leke. Mamma er OK, men tydeligvis ikke like flink med tog som pappa :-D Så jeg kunne heller sitte å dulle med babyen, så kunne gutta leke med tog...
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 her er det også en pappadalt!!! hun er helt avhengig av han :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå