tuppen og lillemor Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 er påjakt etter noen fine eller gøye handtak til å ha på en kommode, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? til barerom.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 hvilke håndtak da.. ? går det med knotter..? selv kjøpte jeg en pakke med 4 knotter på yes! vi leker (eller hva det nå heter...) som er en knott med tussi, en med tigergutt, en med nasse nøff å en med ole brumm...
tuppen og lillemor Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 tenkte om ikea hadde ja, det går med knotter også ja, andre steder? takk skal dere ha.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jernia vet jeg har noen!!
bærtæ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Hva med å lage selv? Har du noe tema på barnerom, for da kan du velge figurer utfra det:D Hvis ikke kan du bruke f.eks duplo. Borer hull og setter inn skru, og VOILA.. en kjempefin knott:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå