Gå til innhold

Dere som har odenwalder lammy


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere på babyen når de ligger i posen? Trenger de ullklær og ytterklær i tillegg til de vanlige klærne? ca 5 minusgrader ute

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er gutten vår veldig varm av seg i utgangspunktet, så det kan hende dette blir for lite for ditt barn, men: i fem minus har han vanlig innetøy: body, bukse, evt tynn genser hvis body er med korte armer. Utenpå det får han en mellomtykk fleecedress, ullsokker, lue og votter i posen. Er det mildere enn fem minus så dropper jeg som regel fleecedressen og bruker bare en jakke. Bruker aldri ull, heller ikke strømpebukse. Men som sagt, han er varm av seg da! Men det er jo posen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...