LivetErEnLek Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Når snulla her våkner om morgenen hører jeg henne småsutre og rope: "pappa, pappa, komma pappa." Er nok ei lita pappa-jente dette her ja :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 På sambo, altså ikke hennes pappa. Hun vet det er umulig og dra meg opp grytidlig, så hun har gitt opp )
Sivalur Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Han roper på mamma når han våkner, men så snart jeg har plukket han opp er det bare pappa pappa pappa pappa resten av dagen!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå