Trollmora Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Har dere sett denne snutten? Av og til så lurer jeg på om det er mulig å være så dum eller om det rett og slett er skueslipp......
Milli Vanilli Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Ha ha Det virker jo litt som skuespill, da Irriterende blond
dritgrei hei hei! Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 "jamen inni..... det sier meg ikke en dritt, er det forran eller bak???" kanskje ikke verdens beste elskerinne ... eller????
Milli Vanilli Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 He he, du sier noe der.. Kanskje hun FØRST vil vite foran eller bak, og SÅ inni... Thi hi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 En ting er å være blond, men en helt annen ting er å være brunette med bleket hår og dum som en loff....................;-))))) TOG DU AN?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 ..............fniiiiiis:-)) Kaster på det lange blonde håret..........yeeezzzz:-)
♥Snulder Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 ;=) Flott for oss blondisser å kunne sno oss når det passer;=) Det vet vel du Klatten som er blitt betegnet som "temmelig blond" mener jeg å huske;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Hahahaha, ja det var tonetrolls flatterende beskrivelse av meg når vi skulle ha første moden treff og blind date i Oslo:-) "Ganske høy og temmelig blond - du kan ikke ta feil" hahahahahahahahaha........................den var god! Men hvem var det som skjønte hvem som var hvem da? Jo det var hun temmelig blonde det vet du:-)
♥Snulder Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Hehe... mener å huske at den første modenfesten vartet opp med et menneske som var litt utover "temmelig blond".....fnis...
Karomamma Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Ha ha, den videosnutten er ubetalelig!! Men jeg skjønte hvem den temmelig høye og temmelig blonde var på det første modentreffet, jeg Bill.mrk. "Også temmelig blond"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå