Gå til innhold

Home and away spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg så så ble Marta tatt av hu gale kjærringa i sekta. Å i går ettermiddag var det ingenting om noen av de. Så verken robbie, marta eller ho blonde....

Hva har jeg gått glipp av ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hvem er hu jenta som Ric tar seg av, henter mat til og skjuler på rommet sitt?

Skrevet

Hun jenta er en som har rømt hjemmefra for å finne bio moren sin som hun har fått høre bor i Summer Bay.

Hun har bodd i skogen en stund.

Martha tror jeg kom seg unna selv, fortalte kjæresten sin om det, og de tok blodprøve av henne for å bevise at hun var blitt dopet ned.

Han gutten i samfunnet (husker ikke navnet hans) betalte Josh for å få de som analyserte blodet til å fortelle politiet at det var negativt..

Ikke flink til å forklare, men håper du blir litt klokere :)

Skrevet

martha klarte å rømme og fikk politiet til å komme men de fant ingenting, og Martha tok blodprøve for å få de til å tro på at hun hadde blitt dopa ned, men han dotten Josh er kjøpt og betalt av den sekten, så han fikk de til å forandre resultatet på blodprøven sånn at den kom tilbake uten at det var noe spor i den... hun jenta var ei som prøvde å finne sin biologiske mor som skulle bo i summer bay,.. hun visste ikke hvem hun var men hadde bilde tror jeg? har ikke fått sett bilde da.. hun kunne ikke la noen vite at hun var der for da ville adoptivforeldrene klikke å hente henne hjem ellerno? :P

Skrevet

Så me andre ord så er hu ene forsatt fanga i hula og ho blonde (robbie sin kjæreste) er forsatt med i sekta....

Kjedelig når man stort sett jobber hver dag og er hekta hehe...

Skrevet

Takk for svar begge to ;)

Skrevet

hun nedi luka er blitt flytta... for politiet fant bare kompost når de åpnet den...

Skrevet

Litt flinkere enn meg til å forklare. he he :)

Skrevet

hehe :) bare hyggelig.. greit å få svar på ting man lurer på når man er litt hekta og ikke alltid får med seg hva som har skjedd! :) Er litt spennende for tiden.. har sånne perioder med hekta på home and away :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...