Gå til innhold

Må si jeg er heldig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser ofte innpå her om dere som hat mannfolk som er noen store drittsekker som ikke gidder å se på deg og iallefall ikke røre deg! Hører også om de som får trusler om at han skal stikke og aldri komme tilbake osv..Men hører aldri noe om de som kanskje har en kjæreste som er det totalt motsatte..

Må derfor komme med litt skryt av min kjære samboer:) Jeg får høre minst en gang daglig at han elsker meg og at jeg er så pen. Han overøser meg med andre komplimenter, kysser og rører ofte på magen min. Har jeg lyst på noe så stikker han på butikken å kjøper det selv om jeg sier at han ikke trenger det og han passer på at jeg ikke får i meg noe jeg skal.

Det er selvfølgelig ting han gjør som irriterer meg litt, men det klarer jeg å leve med:) Er sååå gla i kjæresten min atte (selv etter 7 år sammen)=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også heldig :) og veldig glad for at min kjære er så interesert i både meg å bebi :) passer virkelig på sjeldent han drar i butikken,men han hater butikker... er det krise gjør han det. men på en sjarmerende måte så får han ofte sin mor til å ordne hvis det er noe han vet jeg vil ha som han ikke klarer få til selv hehe

Skrevet

Enig med deg, og jeg får så vondt av disse som har det så vanskelig i forholdene sine. Man skulle slippe å ha det sånn uansett, og særlig som gravid! Jeg er så heldig å ha en mann som virkelig elsker meg og viser det på alle mulige måter, og det unner jeg alle dere andre også. Blir skikkelig lei meg på vegne av de som får kjeft, som får høre at de er stygge, som ikke får faren til å delta i graviditeten og med barna eller som har en mann som kanskje ikke ønsker barnet i det hele tatt. De fortjener bedre!

I mange tilfeller har det kanskje med umodenhet hos gutta å gjøre også, men alle disse triste historiene gjør virkelig at jeg skjønner hvor heldig jeg er som har en mann som gleder seg vilt til barnet kommer, som støtter opp om meg på alle mulige måter, forteller meg at jeg er pen, sender meg på SPA, masserer alle vondtene mine og i det hele tatt er en regelrett drømmemann! :)

Håper at disse gutta skjønner hva de har og begynner å behandle disse fantastiske jentene slik de fortjener!

Skrevet

Hups, der var visst anonymknappen - det var ikke meningen :)

Skrevet

Slenger meg på denne! Føler meg som verdens heldigste, har en fantastisk mann som støtter og backer opp og gjør alt for at vi skal ha det bra sammen!

Mulig vi har funnet de som er mer forståelsesfulle, jeg føler i alle fall at min kjære gjør alt for at jeg skal ha det bra. Små ting som egentlig betyr mye! Bare et blikk eller et stryk eller en pen kommentar eller en handletur, kanskje bare at han bærer inn ETTER handleturen. Og når man får vite hvor flott, deilig, sexy, pen man er med stoooor mage, og at "du har virkelig holdt deg flott i dette svangerskapet".... ja da kan jeg være i himmelen i LANG tid!

Så hvis du leser dette, kjære (vet du kikker innom av og til :o)), vit at alt du gjør, gjør at jeg elsker deg mer og mer!!!

Skrevet

Henger meg også på denne. Har en fantastisk snill mann som er blitt mye mer hjelpsom og oppmerksom nå når jeg er gravid.

Før var det jeg som "tok huset" for han var selvstendig næringsdrivende og jobba mye. Nå kommer han tidligere hjem og hjelper mye til.

I tillegg er han med og handler (det HATER han) og bærer inn varene og setter de på plass.

Han er også veldig flink til å gi kompliment når vi skal noe og jeg har prøvd å pynte meg litt (litt lite klær nå, men kjøper ikke noe nytt 5 uker før termin). Han gir også kompliment til vanlig, om kveldene og ellers når han har anledning.

Han er helt oppslukt av magen, når småtten beveger seg må han alltid kjenne.

Vi har vært gift i snart 7 år og jeg er like glad i ham som når vi traff hverandre. Det er utrolig deilig å ha det slik og håper det ordner seg for alle som ikke er så heldige.

Er kjempe glad i mannen min og alt han gjør for meg, spesielt nå når jeg går høygravid.

Skrevet

Samme her - når jeg har ligget strøken (hvilket jeg har gjort mesteparten av svangerskapet), så har han gjort "alt". Han vet at jeg gjør så mye jeg kan av praktiske ting + at jeg produserer et barn for oss, så jeg tror ikke han tenker tanken på at det ikke er helt naturlig en gang!

(jeg har gitt uttrykk for dårlig samvittighet flere ganger, men det blåser han bare av. Det samme gjør foreldre, svigerforeldre osv)

Skrevet

Jeg må også si meg helt enig her! Har verdens beste samboer; han er den beste kjæresten og vennen jeg kan få ;) Han sier han elsker meg hver dag og synes jeg er utrolig deilig selv om jeg har lagt på meg 20 kilo. Når jeg klager over flesket mitt sier han at det er mat til bebisen. Vet at han kommer til å bli en så flott far - gleder meg til å se han og bebisen vår sammen!

Skrevet

JA! dere er heldige!!! ta vare på det dere har...det er sikkert;) nyt det og fortsett sånn...eg har det ikke slik:( men men...glad i han for det eg,rart sånt også!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...