Gå til innhold

Mannen er usikker på om han elsker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er snill og grei, men virker som forholdet han har til sin 3 år gamle datter ikke er helt som det skal liksom.Føler at han ikke er så glad i henne som han burde på en måte..Kos og kjærlighet er ikke så viktig virker det som, han kan ta henne på fanget å se i bok gi en klem osv men det er så sjeldent.Vi har hatt et vanskelig forhold hvor jeg har vært en del sjalu men det har jeg fått hjelp for og blitt bra:)Når han er sinna så sier han mye stygt til meg som at han håper jeg tar livet av meg, jeg er syk i hodet, stygg, jeg skulle tatt abort(noe han egentlig ville) og kaller datteren sin drittunge en gang i blandt til og med når hun er til stedet spesielt hvis hun trasser.Han sier til meg at han er glad i meg men usikker på om han elsker meg føler vel at vi egentlig ikke har noe fremtid sammen.Hvordan ville dere taklet denne situasjonen?vi står opp hver vår dag i helgene og innimellom kan han hjelpe til men det er veldig sjeldent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke dette høres ut som noe å satsa på. Hadde min mann sagt stygge ting til meg, sagt at jeg skulle ha tatt abort og sagt at våre barn er drittunger hadde jeg bedt han pakke kofferten sin. Tenk på hva datteren din må gå igjennom? Jeg mener du skal kaste ham ut!

Skrevet

Elsker du han? Virker ikke som han har noe å elske.

Elsk uansett datteren din høyere enn han. Datteren din fortjener ikke å bli mobbet - heller ikke du. Jeg hadde slengt min mann ut døra om han hadde snakket slikt til meg. Livet er for kort til å motta dritt.

Skrevet

Veldig synd hvis du setter ditt eget ønske om et kjærlighetsforhold foran en trygg og god oppvekst for datteren din.. Det er omsorgssvikt etter min mening.

Skrevet

Høres virkelig ikke ut som en trivelig kar!!

Tenk på at barnet ditt trenger en trygg oppvekst, og det får hun ikke om hun skal gå å høre på at hun ikke burde vært født!! Når de er tre år, får de med seg mye vet du.

Ta mot til deg, og kast han ut, eller ta med dattera di og flytt.

Skrevet

Kanskje prøvd med "ekteskapsrådgivning" for å se om dere kan redde forholdet deres, før det evnt ender med brudd. For der er det det kommer til å ende med hvis dette ikke blit tatt fatt i

Skrevet

Han må du komme deg bort fra!! Ikke noe å samle på, du er mye mer verdt enn det, og ikke minst datteren din!! Uff, stakkars lille jente..

Kom deg vekk fra han før det blir enda verre...!

Kjenner det knyter seg inni meg...

Er oppvokst med en far som er voldelig på fysisk og psykisk, det er grusomt, kom deg bort før det blir verre! For det blir bare det, snart holder det ikke med å bruke ord, og da bør du være long gone med din datter..!

(Velger å være anonym nå, pga det personlige..)

Skrevet

Hadde mannen min snakka til meg på den måten, hadde det faktisk vært rett på dør! Ingen tvil...

Skrevet

HI her tusen takk for svarene jeg har fått fra dere og skjønner vel at jeg bør flytte ut.Jeg går og håper på at det skal bli bedre men har jo håpet i 3 år nå, jeg har jo mye skyld i krangling og sånn da pga min tidligere sjalusi.Jeg må prøve og få snakket med han og høre hva han mener.

Skrevet

Kan mannen din være deprimert???

Skrevet

Jeg tenkte det samme... kan han trenge terapi? Og kanskje dere bør gå til felles rådgivning også, uansett hva utfallet av forholdet deres blir, for å få profesjonell hjelp til å snakke sammen? Uansett, hvis han sier slike ting til deg, så er det et problem som bør tas tak i på en eller annen måte...

Jeg synes veldig ofte det gis råd som å kaste ham på dør, flytt etc. her inne. Og ja, noen ganger kan det være det beste, men i mange tilfeller kan det jo være andre ting som er verdt å forsøke også?! Dersom han ikke er villig til å motta hjelp for dette, så stiller saken seg annerledes... det samme om du allerede har bestemt at dere ikke har noen fremtid sammen...

Skrevet

Jeg tror ikke han er deprimert, har selv slitt med depresjon.Vi har gått til terapi men det har endt opp i krangel hver gang.Vi kan ikke kommunisere med hverandre og da er det ikke så enkelt.Han sier jo det at forrige kjæresten hans som han var sammen med i 5år kranglet aldri og at det må være noe med meg som gjør dette.Alt er jo min skyld.

Skrevet

Dette hørtes ikkeut som noe bra samliv... Sett opp en liste over hva han bidrar med i livet ditt ( og i din datters liv). Kanskje det da blir innlysende at du ville hatt det best alene?

Skrevet

Det var en lur ide..Har prøvd før for lenge siden men kom ikke på så mye.Skal prøve en gang til å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...