Gå til innhold

kan jeg gi tran i mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jenta mi på snart 5 mnd vil ikke ta tran,, menkan jeg blande det ut i mme,, da får hu n ihvertfall det i seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale deg det.

Har du prøvd sprøyte?

Etter mye prøvelse, så fungerer det veldig greit her.

Når jeg finner frem gasskluten og transprøyte under frokosten nå så gaper han :o)

Skrevet

jepp har prøvd det..men alt kom ut igjen..

Skrevet

vi gjorde det i en mnd, men hs anbefaler det ikke..veit ikke horfor..men du kan ta to flasker, en med en liten dose mme og tran, og når den flaska er tom, gir du neste flaske m resten av mme m en gang!

Skrevet

Eller du kan gå over til D-vitamin dråper, de kan du enten gi rett i munnen eller blande i mme, og de gjør samme nytten ifølge HS her ihvertfall! ;)

Skrevet

Grunnen til at HS ikke anbefaler å blande tran i mme eller mat, er i tilfelle barnet ikke liker smaken av tran, og dermed ikke vil drikke mme eller spise maten. Da er det bedre å gi d-vitamindråper, eller du kan prøve tran med sitronsmak. Smaker ikke så ille... Og for å unngå gulping av tran kan du gi det sammen med kveldsmaten. Bare om å gjøre å huske å gi det da.... ;)

Skrevet

Lille uvitende meg lurer på en ting. Jeg bruker Collett til mini. Det er jo tilsatt omega-3. Helsesøster sa at jeg ikke trengte å gi noe tilskudd av noe annet når jeg gir mme. Hmm... Har deres helsesøstre sagt noe annet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...