Line_78 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Skal møte ei venninne senere i dag, og lurte på tips til en barnevennlig kafe (dvs mulig å ta med barnevogn inn, og at vi ikke blir kastet ut dersom jeg må amme babyen min mens vi er der) i området rundt nationalteateret? Jeg er ikke så ofte på kafe, så har ikke helt oversikten over hvilke steder det er greit å ta med vogn inn. Så setter pris på gode tips fra dere :-) Gjerne et koselig sted med god mat :-)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Tror det er et egnet sted nederst i Paleet. Stellerom/toaletter er det i nærheten også.
Line_78 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk for tips :-) Noen andre forslag?
Lille Liak Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 mecca er et genialt sted og gå.. utrolig koselig sted, god mat og veldig barnevennlig.. de har også en nettsiden mecca.no også har du cafe sør, fru hagen, onkle donald
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 donald! god plass til vogn (litt kronglete med trapper i inngangspartiet men om dere er to er det null problem) mange som har barseltreff der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå