frøken blå Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 =) Synes det er mange fine annonser her jeg. Et lite tips til dere er å se på "gis bort". Kjempemasse fint! =) Har selv fått verdens kuleste tv-bord + en stor sort reol vi har i kinoen. Helt gratis! =)
*Vetlis* Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Kjøpte Quinny bagen til snuppa der. For den var i en annerledes farge enn jeg hadde sett andre plasser.Sjokoladebrun og sort. Elsker de fargene! Elles hadde jeg tenkt til å legge ut en del pent brukt utstyr og flotte klær fra begge ungene. Men får meg liksom ikke til det......
Dudelidum Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Føler det er så "usikkert" på finn. Man vet jo ingen ting om de man kjøper hos faktisk leverer varene. Har jo vært rapportert en del svindel også. Derfor holder jeg meg heller til qxl.no Der har de et karaktersystem slik at man kan vite om kjøperne og selgerne er til å stole på. Anbefales! Masse fint, både nytt og brukt.
2 Sommerbarn Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har handlet masse på finn. Når jeg leter etter ting søker jeg kun i distriktet mitt slik at jeg kan hente varen selv. Alle kjøpene jeg har gjort har vært vellykkede. Jeg henter varen selv og betaler kontant, da kan jeg se varen før jeg betaler. Jeg har også solgt en del på finn.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Har både kjøpt og solgt der, synes det er veldig greit. Er det snakk om bare noen hundrelapper så er det greit med forhåndsbetaling, ellers så er bruker jeg betalingssystemet deres.
Huldr@. Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har kjøpt i det siste, blant annet en kjepefin køyeseng til ungene. Kjøper bare i Bergensområdet, slik at vi kan se på varene og hente dem selv. Tror ikke jeg hadde fått tilsendt noe.
Gjest MyIian Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Jeg ber alltid om oppkrav om jeg skal kjøpe noe som er dyrt.. På den måten kan ingen lure meg
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Har kjøpt en ting der.Men sliter med å få solgt babysetet mitt hehe.
Den lille prinsesse Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Vi har solgt vogner og møbler når jeg får for meg at jeg vil ha nytt! Har nå en OTH for salg. Kjøper aldri.
mamamamamamama Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 det er bare til å bruke finn.no sin betalingsgaranti, da får ikke selger penger før du har mottat varen, har brukt ordningen selv, veldig bra!
Alba44 Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Har kjøpt en ting i nabolaget faktisk. Vellykket kjøp. Har aldri solgt noe, men har tenkt til det.
Gjest mphs Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har solgt en gang så langt, har kjøpt en del ganger(venter på en pakke nå snart) og har også fått gratis ting.
Sebra Skrevet 29. januar 2008 #15 Skrevet 29. januar 2008 Har solgt en del der. Har opplevd at noen har sagt at de skal kjøpe avtaler tid . Å vedkomene ikke duker opp. Har kjøpt en sykel . Var kjempe fornøyd.
petite fleur Skrevet 29. januar 2008 #16 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er ofte inne på finn ;-) Bruker å snoke litt på "gis bort", og har til nå fått et badekar og en flott bokhylle! Har kjøpt stellebag, tummytub og sprinkelseng på finn, og vi brukte finn da vi skulle leie ut leiligheta. Ble nedringt, he he...Har også lagt ut de nydelige bubettiskoene mine for salg, men de er det visst ingen som vil ha ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå