Gå til innhold

opp til gleder opp til sorger opp å si god morgen Norge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kom malermannen for å ta neste størk, og byggemannen for å rette opp det som ble gjort av tullebyggemenner i forrige uke, så nå blir det fint her. Jeg har gjort fotogaferings og visnings-shopping så nå blir det staselig i heimen, og tenk..... vi skal få bo i dette fine nye i et halvt år, det er digg. Men si ta jeg ikke trenegr å bekymre meg for det nye huset.... kjære vene, jeg blir stressa og redd av det... det er så mye å gjøre der, og tenk om tenk om tenk om .... ja ja, det går vel fint.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig med nyoppusset hjem:-)

Og du, vedr det nye. Tenk at det kommer til å ta litt tid. At man skal ta et rom av gangen og ikke bite over for mye på en gang.

Jeg kjøpte 3 etasjes rekkehus da jeg skulle flytte fra min eks. Jeg hadde full jobb med mye reisevirksomhet, leiligheten så ut som et vrak fra topp til tå. Måtte ha nytt kjøkken, nytt bad, nye dører, gulv, vegger og you name it. Det gikk på et vis det også! Jeg jobbet døgnet rundt følte jeg og var ikke mest mamma den perioden. Det er dumt, men det var nødvendig for å bli ferdig. Heldigvis fikk jeg enormt mye hjelp fra venner og familie:-)

Ta imot alle tilbud om hjelp....det være seg maling, barnepike, matlaging etc....all hjelp er bedre enn ingen hjelp:-)

Og ikke bit over alt på en gang!!!

Skrevet

Hei lille venn! Fint å se deg!:-)

Du er flink som har fått i orden huset! Godt å få bo i den staselige heimen en stund selv før nye eiere overtar!

Og så flink som du er, så trenger du garantert ikke å bekymre deg for nyhuset. Det fikser du - lett som en plett!

Ha en fin-fin dag!

:o)

Skrevet

Tra la la laaa :o)

Så koselig å høre den sangen! Den begynte med en gang inne i hodet mitt og minte meg om den gangen jeg var ung og lillesøstersen fikk Knutsen og Ludviksen - på kasett!

Det må være deilig å bo i ett hjem som er ryddig og nyoppusset! Vi flyttet for tre år siden og kjelleren og garasjen ser ikke ut ennå.... Vi har pusset opp en del, men badet ser ennå for j....g ut. Men - det koster penger - masse penger, så da må vi spare litt først. Jeg er helt sikker på at du får hjelp til litt av hver når dere flytter og så langt så vet jeg at du er kjempeflink på å organisere.

Dette går bra vet du, så kos deg heller med dritgreifamilien og den voksende magen :o)

Klæm fra

Skrevet

så snille dere er! jammen er nymalt panel noe av det vakreste som finnes.... så fint som det ble!!!

Jippi!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...