dame81 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 hei madisen. jeg har opplevd det. jeg sendte mail til dem og da fikk jeg 2 nye tester ved neste bestilling.jeg har fått falsk et par ganger eller noe på di 2 åra jeg har prøvd nå. så du fikk først positiv test og fikk tr etterpå??
madisen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Ja, jeg fikk positivt dagen før IKM. Svak strek riktignok, men med farve. Leste meg til at en strek er en strek..... Skuffelsen var stor da tr kom dagen etterpå.
dame81 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 ja det tror jeg på. veit godt åssen det er. men hvor lenge har du prøvd da?
dame81 Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 jeg skulle hatt tr på torsdag jeg da. men enda ikke dukket opp. negativ test på lørdag:(
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 ja jeg har opplevd d... forrige uke testet jeg flere ganger positivt... tror jeg var oppe i 10 positive til sammen billigstrimmel og noen negative... fikk tr i igår natt... så jeg vet ikke hva jeg skal tro... tok en billigsatv nå og den er svak positiv... så for å si d sånn så stoler jeg ikke på di testene.... heretter blir d cb tester....
jåsjenta Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Har aldri fått falsk positiv i løpe av de 3 årene jeg har brukt strimmeltestene. Fått positive når jeg var gravid da:) Kan jo være at egget er befrukta, men at det ikke fester seg. Da kan man jo få positiv test, men at man får mensen som normalt!
Lindus85 Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Tok en billigstrimmel i går som var svakt positiv.. Takk lov så turte jeg ikke juble av den grunn for jeg kjøpte en CB i dag og den var veldig neg. Uff... har lange sykluser på rundt 6 uker så har vel egentlig ikke IKM før et sted mellom tors og søn, men tiden får vise... Fikk sist mens 23 des og blei kjempe glad 24 jan da jeg trodde mensen endelig kom til riktig tid.. hadde bittelitt blodtilblandet utflod (deilige detaljer) og litt blod etter sex, men det blei med det og ingen menssmerter som jeg alltid har.... Begynner å bli temmeig lei av dette... prøver å tenke positivt og at babyen kommer når han/hun vil, og jeg må slutte å bruke all energi på testing og spekulering og leiting etter symptomer... Jeg blir gaaaaaal!!! jaja... godt det er noen her inne som er blitt gravide, er så koselig å lese... spesielt de som har prøvd lenge! Lykke til Jenter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå