Gå til innhold

Til jentene i Oslo 30+ klubben fra 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et kanskje litt rart spørsmål. Ei venninne lurer på om jeg kjenner noen nybakte mødre som kunne være interessert i å bli med på en Mary Kay-kveld. Jeg skal være med på en sånn kveld selv, og sa at er det noe en nybakt mor ikke får, så er det tid til seg selv og shoppe til seg selv...og det er jo sant. Jeg vet ikke helt hva det er, men det er sminke, hudpleie- og velværeprodukter visstnok. Men jeg fikk en link: http://www.marykaynorway.no/

Er det noen av dere som er interessert i å bli med på en sånn kveld hos meg?

Jeg lovte å spørre, så da har jeg spurt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt være med på en sånn kveld :-) Har ei venninne som også pleier å holde MaryKay kvelder. Kjempebra produkter!

Men jeg har ikke råd riktig enda.....får ikke lønn igjen før den 20 :-(

Skrevet

Høres spennende ut. Kan absolutt være interessert i det. Har hørt at dette skal være spennende produkter.

Kan du ikke bare lage event på FB gruppen og sende ut, hvis folk er interessert?

Skrevet

Bare å invitere. Så kommer jeg hvis det passer...

Skrevet

Kult at dere er interesserte :-) jeg må se an hva det er først, og så må jeg tenke litt på om det er lurt å ha det her siden leiligheten er liten og Mia sover så lett for tiden med tennene på lur. Jeg lager i så fall en event på FB og sender ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...