Rebekka og tre vidundere Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Synes det er kjekt å høre hva dere gjør på om dagen. For min del skal jeg forberede bursdagsbesøket til min sønn. Han fyller 11 i morgen på termindatoen min!!! Så for min del blir det støvsuging, stryking av skjorter/duker og baking av kake® Hva er planen din?
Katharina88*Angelica08 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hum, hadde jeg sovi mer en halvannen time i natt hadde det vært mulig jeg orka no.. Men ... NEI.. Jeg skal lese bok, og prøve og sove mer.. Lage middag, og kanskje støvsuge.. Jeg er kunstner så om jeg får lyst til og tegne eller male litt kan jeg jo bare gjøre det.. Men sånn jeg ser det nå, så ser jeg bare ZZZzzzzz
2 små orkaner Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg skal rydde, gjøre rent og gjøre klar til at mamma kommer fra Danmark imorgen. Skal også forberede til bursdagsfest: Hans Emil blir 2 år på fredag:-) Har mye å se til idag.
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hmmm...Hadde egentlig tenkt å ta en tur ut på shopping med mamma i dag, men tror ikke jeg orker...Skal høre med henne om vi kan ta det i morgen i stedet...Hun er nok sliten hun også, men får høre med henne... Ellers så hadde jeg tenkt å tilbringe resten av dagen i senga...den er sååååå god når man er trøtt...heheeh.... Orker ikke noe akkurat nå. den ene gravid buksa jeg får på meg er en kose bukse og IKKE noe jeg går ut med...den andre, begynner å bli for trang over magen...=o( det er de eneste buksene jeg har, så kvier meg til å dra ut...=o) Ellers så blir det vel litt rydding etterpå...får se om kroppen er samarbeidsvillig=o)
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Nå er fokosten inntatt, skal ut å lufte hundene, så i dusjen, deretter til sykehuset for kontroll:) Sambo har tatt fri så etter det skal vi shoppe litt baby stuff og litt til huset, og så skal vi hjem å legge gulv på vårt nye soverom og på baby rommet..snart ferdig til å innrede barne rom, gøy:)
superk Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jeg skal være hjemme og pleie oppkastsyk samboer... Får bare håpe han ikke har smittet meg. to uker til termin...
mia engel&fia frøken Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 jeg skal ha stor ruddings på kjøkkenet, bytte en hylle der å kaste allt skrot vi ikke bruker. eller gi til loppis. skal skinne av kjøkkenet vårt i kveld hehe
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Var på farten i hele går + venninne på middagsbesøk....så i dag skal jeg bare koooooose meg hjemme ) kanskje begyne & vaske litt av babytøyet...se på tv...& være her inne på bim )
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Sitter å venter på at arbeidsdagen skal være over..jobber heldigvis bare 50% så er ferdig kl 12. Etterpå skal jeg trene en times tid, så bærer det hjem å få unna litt husarbeid før mann og barn kommer hjem. Etter middag skal 4 åringen på turn, så dagen kommer til å fly:-) Håper dere får en fin dag alle sammen:-)
***lilli*** Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 No skal eg først klekke ut noko veldig lurt til masteroppgåva mi, før eg skal til kontroll hos legen. Og så blir det vel heim og skrive meir på eit analysekapittel før eg hentar dottera mi i barnehagen. Mannen min er heime med influensa, så vi skal nok ha ein roleg ettermiddag saman. Eg har lova dottera mi at vi kan male på lerret med ordentlig akrylmaling. Det er så koseleg å gjere saman. Ho tek heilt av og er imponerande kreativ. Kvelden kjem eg nok til å ligge rett ut på sofaen, kjenner eg meg sjølv rett...
Supertea Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Skal til jordmora nå snart, og så tenkte jeg meg en tur i byen etterpå. Trenger kantebånd til overmadrassen som jeg skal sy inn, og så er det salg på en skobutikk her
3 skatter ute:) Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 time hos jordmor kl 13 i dag så det er dagens prosjekt 9 dager til keisersnitt så slapper av så mye jeg kan for tiden heldigvis er 1 åringen i huset flink å leke seg selv skal hente 4 åringen tidlig i barnehagen da så skal jeg vel få noe middag på bordet
klumpen og gullet Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Jeg skal på modningsakupunktur og så drikke kaffe med mamma. (som er så snill og kjøre og hente meg) Mens jeg er borte er vaskehjelpen min her og skurer, så jeg kommer hjem til skinnende ren leilighet. Luksus!
mor.monsen Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 Jeg vil å ha vaskehjelp! Jeg skal til jordmor sammen med Thomas klokken 14, så skal han kjøre meg halvveis til mamma, vi møter henne på halvveien. Greit å slippe å kjøre hele veien selv alene. Luksus! Så skal jeg til ei vennine i vkeld å bare slappe av tenke jeg. Blir et lite gravide treff siden hun også er gravid.
Mitzy Skrevet 29. januar 2008 #15 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har 8 valper som er 2 dager nå som krever sitt:) Så det blir nok bare sitte i valpekassa og kose,skifte tepper,legge til pupp og vaske romper(for noen har vondt i magen sin)
Rebekka og tre vidundere Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. januar 2008 Grattis med valpene da! Høres spennende ut (og strevsomt!) Ser det blir mye husarbeid på folk her inne. Det er vel sånn det er når vi går hjemme...
tertilus Skrevet 29. januar 2008 #17 Skrevet 29. januar 2008 Skal ut å spise og deretter på kino med noen venninner i kveld. Blir hyggelig
lmb30 Skrevet 29. januar 2008 #18 Skrevet 29. januar 2008 I dag blir det bare å ligge på soffaen og syntes litt synd på meg selv. Har fått influensa, og ikke sovet en hel natt på ....... ja lenge. Må vel lage mat til gubben etterhvert. Har vel en gammel frøsen pizza i fryseren ett sted.. Det får duge :0) Soffa og såpeopera på tv. Ja det var den tirsdagen..
Mitzy Skrevet 29. januar 2008 #19 Skrevet 29. januar 2008 Takk takk:) Ja, det er strevsomt, men veldig koslig og. Sikkert mye det samme som med en baby. slitsomtkoslig:)hehe. Hvertfall for meg da. Føler meg mer stolt enn hundemamma`n tror jeg. Sånn seeee er de ikke vakre og sendt mailer med bilder til hele vennelista,hihi.
Lillemanns mamma Skrevet 29. januar 2008 #20 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har kost meg med lang frokost, radio og bok. Så har jeg vasket opp og vasket det siste barnetøyet. Nå tenkte jeg skulle komme meg på en lett treningsøkt på SATS: Er i uke 38 nå og begynner å bli tu ng, men synes det er deilig å være i bevegelse. Da holder ryggen seg smertefri også:-) Fortsatt fin dag, jenter!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. januar 2008 #21 Skrevet 29. januar 2008 Er på jobb nå, så skal vi kjøpe nytt digitalt kamera til Jonas kommer så vi kan ta masse bilder. Hjem og spise middag, så på BIM treff ikveld...
Bea <3 Skrevet 29. januar 2008 #22 Skrevet 29. januar 2008 Skal gå tur med hundene så til veterinær med katt (p-sprøyte hver 3. måned:) og hundevalpen skal ha sin 3. vaksine, så er det 1 gang i året heretter. Skal muligens lage no middag ellers stikker jeg opp til mamma og spiser... mannen min er bortreist og er så kjedelig å lage middag bare til meg. Helt til slutt hvis gløden er der skal jeg rydde huset:) cant wait:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå