Gå til innhold

Hva gjør dere i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sitter i et selskap og skal ha mat som egentlig er litt vanskelig å spise med kniv og gaffel. Derfor havner en matbit på fanget, på bordet eller under bordet;-) Hvordan reagerer du overfor de andre gjestene?

Ganske pinlig opplevelse, egentlig. Vil høre beste svar for å takle en slik situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ler litt av meg selv og plukker opp det jeg har mistet.

Skrevet

Du plukker det vel ikke opp hvis det havner under bordet?

Skrevet

Tja... Kommer kanskje an på hvor "stivt" selskapet er. Men ville kanskje ledd det bort med en kommentar, feks "fader, jeg bomma på taklampa" eller noe i den duren, plukket den opp og spurt om det var bare jeg som hadde problemer med å bruke kniv og gaffel.

Skrevet

Jeg ville også ledd litt, plukket det opp -uansett hvor det havnet - og lagt det på kanten av tallerkenen, men ikke spist det såklart. Synes det ville vært verre å la det ligge igjen på gulvet da...

Skrevet

Hvis jeg er hjemme hos noen, så selvfølgelig. Hadde blitt litt snurt hvis vi hadde besøk og de griset sånn uten å plukke opp etter seg. Det er jo bare vanlig folkeskikk. Hadde selvfølgelig ikke spist det som hadde ligget på gulvet, men plukket opp, det hadde jeg gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...