vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 vesla har ligget og sparket på blæra i ca 2-3 uker nå, så på ul i forrige uke hvordan hun lå, og det bekreftet mine følelser av hvordan hun lå.. men skal hun ikke snart flytte på seg? vet dere ikke kan svaret på det, men hvor lenge kan babyer ligge i samme stilling? og er 2.gangs nå men barnefar kjenner ikke sparkene enda, noe jeg gjør.... veldig godt hver dag faktisk er vel ikke lenge til han kan kjenne det heller`?
isprinsessan Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hei, det er jo som du sier selv, ikke så lett for han å kjenne om babyen sparker deg i blära. Tror ikke det er unormalt at den ligger i samme stilling noen uker. Min rörer seg mye rundt, men husker ikke om min forrige gjorde det (4 år siden). Ta det med ro du, det viktigste er jo at du kjenner masse liv:-) Lykke til da.-)
gullegget Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Det skal ikke ha noe å si hvor lenge de ligger i samme stilling. Når faren kjenner sparkene kommer nok ann på hvordan barnet ligger. Tror ikke det er før i uke 25-28. Jeg har termin to dager etter deg, og merker ikke så mye liv pga morkake som ligger foran:( Så nå går jeg med en ekkel følelse ved navelen.. Som om det er noe mykt der. Men bare innbilning:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 det er jo sant som du sier at så lenge jeg kjenner liv, er jo det det viktigste.. hehe men vil så gjerne at han skal kjenne det snart også for det er hans første jeg fikk ei jente for 3 år siden, men den gangen tok jeg ikke så vare på det og være gravid, da ville jeg bare ha ut vesla.. hehe
Hilde_85 Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Hvis du er heldig tror jeg nok du kan få kjent spark på utsiden snart, hvis babyen sparker "riktig" vei da. Vi kjente det på utsiden på torsdag og da var jeg 18+1, men det var helt tilfeldig at jeg kjente på magen akkurat da, og barnefar rakk heldigvis å få kjent han og. Men etter det har jeg ikke kjent noe på utsiden. Det med at de ligger i samme stillinger trodde jeg ikke hadde noe å si. Min svirer nå rundt inni der, gjorde hvertfall det på ul. Plutselig var hode ned, så var det opp o.s.v.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå