Katharina88*Angelica08 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Er det særiøst forpult mulig! Kan man som gravid ikke få lov til og sove om natta? Det er helt greit at når barnet kommer så får jeg ikke sove som om natta, men er det mulig og få litt søvn før hun kommer da?? Og med alle de smertene og den trege magen jeg har nå for tia trenger jeg VIRKELIG mer en halvannen time!! La meg først tidlig, til ingen nytte. Sto opp... Leste, til klokka 06.00, da gikk jeg og la meg igjen, ennå vridde jeg meg til halv 7 tia. Våkna til når gubben sto opp halv 8 og dermed fikk jeg ikke sove igjen... Døsa i en halvtimes tid før jeg sto opp... Jeg GIR opp!!! Måtte bare få det ut!! Syte litt... Men er bare såå LEI! Hadde jeg bare fått sove... Er forresten 30+6
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 du får slå deg med på sutretråden min du og! flere som er i samme situasjon ja! jeg sov faktisk i 3.5 time i natt, men uff assa..... 36+5 idag jeg..
Katharina88*Angelica08 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Det er helt jævlig!! I tillegg har jeg sliti med og drite.. Gjør vondt og trøkke... I går kom det endelig no, noen dager siden sist.. Og jeg dreit 6 ganger! Og nå er jeg sår i ræva etter og ha tørka meg så mange ganger!! Og jeg har sååå lenge igjen å, nå vil jeg snart ha tilbake kroppen min kjenner jeg.. Den orker ikke mer.. Føler meg mer utslitt en noen sinne.. *GRINE* blir deprimert av det her vettu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå