Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg?Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å gjøre en lang historie kort har vi prøvd siden februar 2007, hadde en ma i august 07 i uke 11 og er ikke blitt gravid igjen etterpå. legen min sendte meg til gynekolog fordi det var uklart om jeg hadde eggløsning, og det hadde jeg heldigvis-når jeg var hos gynekologen! det var den 16 januar. spørsmålet mitt da er når kan jeg teste??Testet igår, men den var helt negativ. Har ikm 3 februar, men litt utolmodig kan du si;) er det mulig at jeg kan være gravid allikevel?har hatt mye rare symptomer,vonde/ømme bryster, vondt i magen+stikkinger,vondt i korsryggen osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok testet i tidligste laget. Du kan fortsatt være gravid. Vent til IKM, det er sikrest.

Skrevet

eg har prøvd like lenge som deg men er fikk custe atme eggstokken min. så der gikk den prøve tiden ut å nå har eg endeli fått tilbake systeme mitt i syklusen. trur du må berre vente å se. de ville eg ha gjort. men folat kan du jo starte på å andre vitaminer for å ikke miste flere ganger like fort. elle eg vett ikke om du går på de elle ikke eg.

Skrevet

takk for svar! Ja, tar folat og tran og biovit, noe annet man burde bruke?

jeg har hatt en ma til for 4 år siden, og da mistet jeg i uke 18-de vet ikke hva det kommer av! jeg har en sønn på 2 år også, så jeg vet jo at jeg kan bli gravid....

Når har du ikm?

Skrevet

fikk IKM på torsdag nå nettopp så vente på at den skal bli ferdi=) pyridoksin skal vist hjelpe. startet på den nettopp å tror den hjalp meg i de minste me syklusen men den skal hjelpe mot mer for de e en type B6 vitamin.

Skrevet

da får jeg prøve det! Kjøpes det på apotek?

Nå har jeg begynt å få litt brunaktig utflod, så da er vel TR på vei....

Skrevet

kjøpe de på apoteke å man tar kun ein tabelett per dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...