aleksmom Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 for å gjøre en lang historie kort har vi prøvd siden februar 2007, hadde en ma i august 07 i uke 11 og er ikke blitt gravid igjen etterpå. legen min sendte meg til gynekolog fordi det var uklart om jeg hadde eggløsning, og det hadde jeg heldigvis-når jeg var hos gynekologen! det var den 16 januar. spørsmålet mitt da er når kan jeg teste??Testet igår, men den var helt negativ. Har ikm 3 februar, men litt utolmodig kan du si;) er det mulig at jeg kan være gravid allikevel?har hatt mye rare symptomer,vonde/ømme bryster, vondt i magen+stikkinger,vondt i korsryggen osv..
madisen Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Du har nok testet i tidligste laget. Du kan fortsatt være gravid. Vent til IKM, det er sikrest.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 eg har prøvd like lenge som deg men er fikk custe atme eggstokken min. så der gikk den prøve tiden ut å nå har eg endeli fått tilbake systeme mitt i syklusen. trur du må berre vente å se. de ville eg ha gjort. men folat kan du jo starte på å andre vitaminer for å ikke miste flere ganger like fort. elle eg vett ikke om du går på de elle ikke eg.
aleksmom Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 takk for svar! Ja, tar folat og tran og biovit, noe annet man burde bruke? jeg har hatt en ma til for 4 år siden, og da mistet jeg i uke 18-de vet ikke hva det kommer av! jeg har en sønn på 2 år også, så jeg vet jo at jeg kan bli gravid.... Når har du ikm?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 fikk IKM på torsdag nå nettopp så vente på at den skal bli ferdi=) pyridoksin skal vist hjelpe. startet på den nettopp å tror den hjalp meg i de minste me syklusen men den skal hjelpe mot mer for de e en type B6 vitamin.
aleksmom Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 da får jeg prøve det! Kjøpes det på apotek? Nå har jeg begynt å få litt brunaktig utflod, så da er vel TR på vei....
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 kjøpe de på apoteke å man tar kun ein tabelett per dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå