Gå til innhold

uke 19 idag, men har et spm :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vesla har ligget og sparket på blæra i ca 2-3 uker nå, så på ul i forrige uke hvordan hun lå, og det bekreftet mine følelser av hvordan hun lå..

men skal hun ikke snart flytte på seg? vet dere ikke kan svaret på det, men hvor lenge kan babyer ligge i samme stilling?

og er 2.gangs nå men barnefar kjenner ikke sparkene enda, noe jeg gjør.... veldig godt :) hver dag faktisk :)

er vel ikke lenge til han kan kjenne det heller`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille har også sparka endel i blæra mi. Men jeg tror ikke jeg kjenner døm sparka på utsi. Er rart, men jeg kjenner mest bevegelser på høyre side av magen. Vet ikke hvor lenge døm kan ligge i samme stillingen. Men vis kæll'n din legge hånda på magen din og dere har litt tålmodighet når dere legger dere, kan det jo være at han plutselig får kjenne no. Det var sånn vi kjente det. Var da litt over 18 uker på vei. Vil nok tro han kommer til å kjenne det snart, men det kommer litt ann på hvor mye man har på kroppen, var i allefall det jm sa til meg når jeg fortalte at kæll'n hadde kjent bevegelse..

Skrevet

Jeg er i uke 24+4, og min lille har bare sparket ned mot blæra siden uke 16... vet ikke når han/hun har tenkt å utforske resten av magen..

Skrevet

jeg er 18 uker og 1 dag. barnet vårt og ligger og sparker i blæra av og til. jeg føler den sparker litt overalt.hadde jeg ikke vært på ultralyd hadde jeg trodd det var flere.min mann kan kjenne sparka om kveldene når vi har lagt oss og han kjenner på magen min.det er fantastisk.

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente liv sselv første gang i uke 18-19. Pappaen kunne kjene det første gang utenpå magen i uke 22. Kjempemorsomt! Etterhvert ser man jo at hele magen rører seg, det har jeg gjort i tre uker nå. Er uke 27 nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...