Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg som trodde jeg var trygt over det verste, og så starter dagen med litervis av blod! Ok, så var det vel nærmere en kvar desiliter...Uansett sitter jeg her og venter på at klokka skal hoppe seg fram til 11 så jeg får sjekka om alt er ok med småen. Stakkars gubben min prøvde å holde maska og skulle trøste meg når det var han som var mest nervøs. Han får poeng for godt forsøk. Jeg nærmest heiv ham ut døra og på jobb med løfte om at alt går bra. Aner ikke hvorfor jeg lovte det når jeg er så dønn usikker selv akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Skjønner du er fryktelig redd og engstelig nå, men hold motet oppe! Husk at man kan ofte blø både lite og mye uten at det trenger være noe i veien med fosteret. Det kan feks være et blodkar som har bristet eller andre ting som ikke utgjør noen fare for småen Krysser fingre for deg og ønsker deg lykke til på undersøkelsen!
*Super*Mamman* Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hvor langt er du på vei? Er det ferskt blod? Smerter? Blødde MASSE da jeg var i uke 13, var sikker på at det gikk galt siden det kom så masse blod.. Men alt var fint.. Men de kunne ikke fine ut av hvor blødningene kom i fra... Blødningene fortsatte i 3 uker til, så ble sykmeldt for å være på den sikkre siden.... Skal krysse fingrene for deg! Lykke til! klem
Baghwa Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Ønsker deg bare masse, masse gode tanker, og håper alt går bra.Hvor mange uker er du på vei?
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Takk:) 16 uker og noen dager. Ikke noe smerter og blodet var helt friskt rødt og jeg regner med at det er et bra tegn.
*Super*Mamman* Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Friske blødninger er "skummlere" enn gammle. Men blodet hos meg var helt friskt, å alt stod bra til alikevel:)Men et godt tegn at du ikke har smerter iallefall.. kjenner du liv da?
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Nei ikke nå, men denne ungen her er ikke speselt livlig av seg uansett. Jeg har vel kjent 3-4 bevegelser siste uka og ingenting før det, så det betyr lite om jeg kjenner noe. Denne ventinga er til å dø av. Lurer på om jeg skal kjøpe eget ul apparat... *leter febrilsk i lommeboka etter titusenvis av kroner*
Nanna:-D Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Hei.. Kjenner meg godt igjen her.. Søndags morgen voknet jeg og måtte på do, oppdaga da at jeg blødde bra... Tenkte at nå er ting igang. Etter å ha ringst sykehuset, var det bare å komme seg i bilen og komme seg til sykehuset. Når jeg kom dit fikk vi etter en stund bekreftet at det var en sprell levende baby inni der, og at alt annet så fint ut. Endte opp med 3 ukers sykemld med streng beskjed om å ikke løfte og ikke stresse. Er 23 uker på vei. Ville vel med dette fortelle at det er ikke sikkert at resultatet er så negativt.. Kan jo være som tidligere sagt her at ett blodkar har sprekt, el at morkaka ligger litt langt nede.. MAsse lykke til!!! Skjønner godt at du er nærvøs...
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Har vært hos legen og fått greie på at alt er ok. Hørt hjertet og greier(tok lang tid å finne så jeg trodde selvsagt det verste) Jeg fikk sykemelding i 3 uker og beskjed om å ikke stresse. Det er lettere sagt enn gjort, men jeg får gjøre et ærlig forsøk i hvertfall:)
♥ Smurfen ♥ Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Det var godt å høre flott at alt stod bra til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå