Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 han har så dårlig ånde!!! PRØVD ALT AV TANNPRODUKTER......oij, casps, mini på fanget...hva nå?? dyrlegen?
* 5 om dagen * Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 gi den masse kruspersille, det tar alt av dårlig ånde, også hvitløk...hehe...neida, det vil han nok ikke ha... alle hunder har vel det, men vet ikke om det er noe å gjøre. Men kan være at den har tannsten, det gir dårlig ånde...så kanskje dyrlegen må gjøre en litt større jobb enn tannpuss...
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Han lå under bordet her nå, og jeg brakk meg! Det stinker noe helt hinnsides vondt! Han har aldri før hatt så dårlig ånde! Greit at hunder gennerelt ikke luktet noe godt, hverken her eller der, men detta tok kaka...
vekt 72 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 hvilket for bruker du?det kan ha alt og si for ånden på hunden
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jo, det er nå greit, men han har fått samme foret bestandig, ikke byttet i det hele tatt, så rart om det skulle være det..
Under den hvite bro Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 men har du sjekket at den ikke har en rotten tann...husker vår spaniel hadde det sammen en gang...tanna måtte ut og etter det gikk det bra..
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Vademecum. Den kan brukes på alle. Jeg gir den til alle i familien med dårlige lukter
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Nei, har ikke sjekket noe som helst. Får vel be gubben ta han med til dyrlegen ) Takk for svar!
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Er det sant? haha Har en flaske stående på badet, tror han hadde trengt hele!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå