gulda Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Kunne trengt det nå! He he. Den lille gutten vår har det visst så trygt og godt i magen at han har tenkt å bli der. 6 dager over termin, og veldig klar for å hilse på! Må bare smøre seg med tålmodighet, plutselig skjer det vel. Men kunne bare ønske det var nå..
Axus' girlfriend Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hehe, du skremte meg litt der altså. Skjønte ikke spøken så tidlig på morgenen, helt til jeg så at posten var lagt ut av gulda - OVER termin. phu! Men kjenner ingen (desverre?)!Lille gutt kommer nok når han er klar for å hilse tenker jeg, men skjønner frustrasjonen:)
Kakebakesøte Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 "What" tenkte jeg nå. Men så var det bare en overtidsmamma. Men når det er sagt: Huff, jeg vet hvordan det er å gå over tiden. IKKE noe gøy. Det skjer nok før du aner det. Jeg håper jeg slipper gå over denne gangen også.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 jeg tenkte ikke "What" engang...... det eneste jeg greidde å tenke var det at "kan den legen komme hit etter han har vært hos deg???" og jeg er ikke over termin engang....
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Min lege bare setter seg på magen min, han... Funker det? )
gulda Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 Huff, hade jeg ment det.. Stakkars baby! he he. Neida, bare frister litt å ta saken i egne hender, og litt frustrerende at det ikke går an ) Men han kommer når han kommer, og da er plutselig ventetiden glemt, og alt kos.. Skjønner at jeg ikke er alene om å vente på gullungen her inne, he he. Så når jeg har funnet det sikre tipset for hvordan sette i gang fødsel, så skal jeg dele det med èn gang! Så regner jeg med dere gjør det samme.. ;o)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Enig med trultemora er høygravid... Tenkte det samme..
♥gullegull08♥ Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Huff!! Måtte inn å lese jeg og..pustet lettet ut når jeg så det var en spøk For jeg kjenner ei som fikk det.....og den babyen er ikke i live idag.. Lykke til, skjer vel noe snart
gulda Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2008 What?!? Hva mener du? Ei som fikk babyen dradd ut..? Nå må du tulle.. Huff, huff, huff.. oi, må visst ikke tulle med sånt en gang.. Bare litt desperate øyeblikk her i ny og ne! He he. men fikk litt vondt nå, og håper jeg misforstod skikkelig.. |
♥gullegull08♥ Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Skulle sikkert ikke svart på den her, men ja hun fikk den dratt ut. har stått om det i dagbladet. Men skjønner spøken din, så ikke få dårlig samvittighet av den grunn, fikk bare litt panikk..tenkte : ånei ikke enda en, da tørr jeg ikke å møte opp på... Men nå har jeg sagt nok.. Håper ingen tar det ille opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå