Gå til innhold

Hva ville dere gjort? (Ang. barnehage)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småtten går hos dagmamma og skal gjøre det til han er 3 år. Ville dere da:

1. Søkt han inn i vanlig barnehage de tre årene fram til han begynner på skolen.

2. Søkt i en familiebarnehage med 4 unger, hvor han da kan være ett år til han er 4 år og så søke han over i bhg i 2 år tilslutt (hvis noen skjønte noe som helst av det).

Den familiebhg det er snakk om er veldig bra, men det blir bare ett år og så må han bytte; derfor er jeg i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stykk det opp mer enn du må. Søk inn i barnehagen han kan gå sammenhengende frem til skolestart. Her hadde jeg ikke vært i tvil.

Skrevet

Det er vel det jeg heller mot også, egentlig.

Skrevet

Ville valgt nr 1

Skrevet

Enig, de små bør ha ferrest mulig omsorgspersoner å forholde seg til, brudd er ikke heldig.

Skrevet

Også med tanke på lekekamerater han får seg i familiebarnehagen, som han blir revet bort fra etter et lite år, for så å begynne på nytt IGJEN.

Skrevet

Inn i banrnehage(sier jeg som er hjemme med begge mine....)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Søk han inn i vanlig barnehage

Skrevet

Jeg ville fått ungen inn i vanlig bhg. Jeg hadde jenta mi i fam. bhg til hun var 3år, så gikk hun over i vanlig bhg, og for en vanvittig utvikling hun har hatt siden hun begynte! Angrer ikke på det i det hele tatt.

Men, har han lov å gå i fam.bhg? De jeg kjenner til har bare barn opp til 3 år.

Skrevet

Ville valgt vanlig barnehage, mest fordi ungene bygger flotte vennskap på den alderen og de sørger når vennene blir borte. La han begynne i barnehage og få mange gode venner han kan beholde til skolestart.

Skrevet

Ja, de er 1-4 år der. Uansett tror jeg nok vi kommer til å søke på bare vanlige barnehager. Var vel egentlig det jeg helte mot, men greit å se hva folk mener om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...