3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 I min kommune har utbetalingsdato vært 25. hver mnd. Fra juli til desember (altså seks utbetalinger) har den 25. kommet og gått 4 ganger uten at jeg har fått noen utbetaling og jeg har måttet ringe og spørre hvor pengene blir av. Denne mnd har det nå altså skjedd igjen!! Ringte fredag i forrige uke og neida, ingen betaling satt i gang, men det skulle de ordne. Ringte idag også etter at kontoen er tom og ingen NAV-penger er i sikte. Og da får jeg opplyst at utbetalingsdato nå er endret fra 25. hver mnd til siste virkedag i mnd... Blir irritert, jeg! Andre som sliter med NAV? Er jo ingen steder man kan rette en formell klage og de jeg får prate med er utrolig opptatte av å si at det ikke er deres feil iallfall!
-spent- Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 da er vi flere, rimelig oppgitt over alt de driver med (eller ikke driver med)hehe.. ALT er jo helt bak mål, de kan jo ikke jobben sin i det hele tatt til tider.. blir gal!! Jeg har heller ikke fått penger nå, men spørs om de kommer i morgen da..hmm
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 har også utbetaling den 25 hver mnd og jeg får det bestandig utb 2-3 dager før datoen.de kan ikke plutselig bare bytte dato hvis du har fått et skriv at de skal utb den 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå