Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jylland? i så fall hvor?nært attraksjoner,strand,by?Fint for barn?
lillyvanilly Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 I fjord.. På nord vest jylland.. Regn hele uka gjorde det grått og trist.. Var veldig usentralt, tror det het mors der jeg eller var det måls? Var midt mellom sjøen og et diigert vann i hvertfall. Limfjorden.. Ikke å anbefale der. Har hørt det er veldig fint ved Ebeltoft, på andre siden...
ToPrinsesser<3 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Blokhus og Hals, begge veldig fine steder, nært fine strender og begge er koselige småbyer. Ebeltoft skal også være bra. De ligger i nærheten av Aalborg, Aalborg Zoo, vi har kjørt til Legoland og Kattegatsenteret derfra. Veldig fine veier i Danmark. og sykkelveier. kjempefint å leie sykler og komme seg rundt om. Har leid hos Novasol og Dancenter. http://www.visitjammerbugten.dk/danmark/da-dk/menu/turist/omraadet/byer/blokhus/blokhussandmellemtaeerne.htm
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 har bodd i feriehus i danmark 2 ganger, begge gangene var det i nærheten av ebeltoft... Synes det er kjempefint å bo i det området for du har de fleste attraksjoner innen rimelig rekkevidde med tanke på kjøring hit og dit... men vil ikke anbefale å leie hus i selve ebeltoft da pga at det ofte er mye vind akkurat der... men litt utenfor er helt topp synes jeg da hvertfall
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 må legge til at djurs sommerland er veldig populært synes hvertfall min familie
frøken blå Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Vi leide sommerleiligheter i Bork Havn i sommer. Her var det veldig værhardt (VIND!), men når jeg tenker meg om i ettertid, er jo dette helt på vestkysten. Vi drar nok ikke tilbake hit. Ikke fordi det ikke var koselig, men fordi det var nesten som å være på Jæren....
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Takk,takk...da har jeg noe å gå ut fra.Har hørt at Hejlsminde på østkysten er bra.
ToPrinsesser<3 Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Djurs ja - ungene elsker det, og Fårup også er bra. Hadde helt glemt de :-) http://www.visitdenmark.com/norge/nb-no/menu/turist/oplevelser/attraktioner/attraktioner.htm?TypeSearch=Type&producttype=Forlystelsesparker&CallerUrl=%2fnorge%2fnb-no%2fmenu%2fturist%2foplevelser%2fattraktioner%2fattraktioner.htm
boble <3 Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har også leid hus i Blokhus, var som ei sa over, veldig fine strender. Forup sommerland veldig nært. Vi kjørte også til Grenen der Kattegatt og Skagerakk møtes, Ålborg og Legoland:0)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Vi har Bodde på Løkken igjennom www.sologstrand.no Det er nær ålborg zoo, badeland og tivoli ++ mye anna. Kjempe fine strender og veldig barnevennlig Vi koste oss der masse forrige sommer selv om ikek været var helt topp da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå