Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 ...til 2 gutter:o) Min bror og svigerinne fikk i natt tvillingene... Moro!!! Bare så dumt de bor så langt vekk. Får ikke sett de før til påske..*snufs* Men det viktigste er at alt gikk bra med de alle.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Også to a gett =) Gratulerer såååå mye =) Er KJEMPE stas å være tante =)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 kjempe moro ja... De har en fra før og. Så nå er jeg tante til 3 gutter )
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye som tante. Sikkert stass å være tante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå