*Rutletutt* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg satt inn nytt sim-kort i går kveld som skulle begynne å virke fra kl 3 i natt...men det gjør det jo ikke! Har skrevet mail til dem, men lurer på om andre har hatt problemer? Er det noe jeg har glemt, tro? Har bare satt det inn, jeg....
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hei. dette høres ut som ett porteringsproblem. Skulle du overføre ett nummer fra en annen operatør til dem? Isåfall så høres det ut som om at nr ikke er aktiviert hos dem enda. Ellers så kan det være at sim kortet ditt stod i kl 03 i natt? isåfall tar du det ut og setter det inn på nytt har du ny telefon? Virker det gamle sim kortet ditt? - I såfall er nummer portering stoppet. Sette kan være pga feil i juridisk eier av nr. (Nr står på ett navn hos den gamle opratøren f.eks din mann, også har de (onecall) prøvd å portere i ditt navn. Anbefaler deg å sjekke om det gamle sim kortet funker.
*Rutletutt* Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Takk for svar - jeg skal prøve å ta kortet ut av og sette det inn igjen for jeg satt det inn før 3 i natt, ja. Har samme nr som før og samme tlf.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Dette problemet hadde jeg i går, for det skulle begynne og virke 28.01 kl 03.00, men fikk opp feilmelding "sett inn riktig sim" Ring din GAMLE operatør, og be om og få operatørlåskoden. Selv om telefonen i utgangspuntet IKKE er operatørlåst, så er det mange som "blir det", når du kjøper ny telefon.
*Rutletutt* Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg får ikke opp en sånn melding, så det er nok ikke det, står bare blankt der det stod tele2 og kommer opp at det ikke finnes nettverkstilkobling, når jeg prøver å ringe....skal prøve å sette inn kortet på nytt i første omgang, så får vi se...
*Rutletutt* Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 @ugust - det funket å ta kortet ut og inn igjen - tusen takk:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå