Gå til innhold

Skal på smerteklinikken i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på smerteklinikken i dag og få infusjonsbehandlig for en nerveskade i skulderen og jeg GRUUUUUER meg :-(.

Det er aller første gang, så jeg vet ikke helt hva jeg går til annet enn det de har fortalt meg -som igjen ikke virket veldig oppløftende.

Jeg skal inn på dagpost og så skal de legge meg i søvn. Deretter får jeg noe massive greier inn gjennom veneflon i hånda og det må sitte en sykepleier på hver side, for det var visst vanlig å få ganske heftige mareritt av behandlingen....huff. Det er ingen garanti for at behandlingen funker og om den gjør det, kan det bety at jeg må fast inn hver 14.dag til behandling. Men det er bedre enn å gå å ha vondt i skuldra HELE tiden da:-).

De kunne ikke si noe om hvor lang tid det tok heller, men han overlegen skulle visst være der og holde øye med hele opplegget, så jeg ble LITT betrygget av det da.

De forsikret meg om at dette var helt trygt å gjøre selvom jeg var gravid, da det ikke er sånne ordinære smertestillende de bruker, men er jo litt redd for hvordan kroppen reagerer alikevel, samt bivirkninger o.l.

Er litt på dommedagstankene nå, men det går jo helt sikkert fint da :-). Bare litt skummelt liksom!

Noen av dere som har fått sånn smertebehandling før -eller hørt om noen som har fått det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring, men ønsker deg MASSE lykke til:)

Klem

Skrevet

Tusen takk for det, bruden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...