Gå til innhold

Et ork å dra til jordmor idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, skal til jordmor i dag kl 1030... men kjenner at det hele bare er et stort ork!!

*Blankis utafor, ikke lange strekningen til jordmor, men siden det er blankis så er det ok å sitte de 5 min på buss.

*Har masse kynnere, så blir fort uggen form.

*Får ekstremt mye vann i beina når jeg er ute å går ei stund, som igjen gjør ekstremt vondt pga trykket på blodårene. Blir sutrete resten av dagen...

*Jordmor er sikkelig trist.

*Mistfornøyd med at ingenting har skjedd...

*Må ordne meg slik at jeg ser nogen lunde ok ut...

Hehehe... alt er bare ork den siste tida!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åja der beskrev du meg imorgen.. Men håper jeg får et lite hint om når det skal skje, har hatt en del murringer og merkelige følelser i lårene. Så håper hun kommer til å sjekke om jeg er moden..

Lykke til idag da. Prøv å sove noen minutter til før du drar.

Skrevet

Er det vanlig at jordmor sjekker om man er moden? Eller er det noe man spør om...? jeg er 39 uker!

Kankskje jeg må dusje enda en gang da... dusja i natt men er så klam her og der at jeg føler meg ikke fresh nok til noen underlivsundersøkelse!

Om jeg er moden, skjer ting etter kort tid da? Eller kan man fortsatt ende opp med å gå på overtid?

Skrevet

Noen som kan svare meg:) på mitt siste innlegg??

Skrevet

man kan fortsatt gå laaangt på overtid ja! :(

Og ja, du kan be jordmor om å sjekke modning! Kanskje bli strippet og! :)

Skrevet

Takk for svar!:) Hvis jeg uansett kan gå på overtid, så tror jeg ikke jeg vil bli sjekket om jeg er moden, får da bare enda mere forhåpninger på at dette skal gå mot slutten!! Men takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...