Northernlights Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Sitter her på soverommet, og plutselig kommer det lyder fra taklampa! :o/
2nj♥ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 uhhhhuuuuu...... Sitter på jobb og her kommer det innimellom lyder fra sikringsskapet. Vent meg til det nå, men i begynnelsen spratt jeg opp gitt.
Northernlights Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg satser på at det var ei mus...eller noe sånt. Ikke i humør for spøkelser på soverommet mitt!
2nj♥ Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er hysterisk redd mus, så tror nesten jeg hadde valgt spøkelse..... -eller nei!!!???!!
Northernlights Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Det var ikke noen liten lyd,det var bare det.. Som om noen slo på lampekuppelen med metall,gang på gang. Når mannen min kom inn,ble det selvfølgelig stille.
mammaen til G & A Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Iiiik, det huset ditt trenger en god renselse Northernlights!!!! Kan ikke den lokale presten komme innom en tur da? Jeg er saa pysete av meg, og hadde nok ikke ville hatt ekstra selskap av spoekelser noe sted i huset mitt....
Northernlights Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2008 Ja,jeg tror det er på tide. Vurderer det sterkt. Den lyden i lampa i går kveld, det var ikke noen mus. Selv om den var inni taket,hadde den ikke klart lage den metallyden. Hva det var,aner jeg fremdeles ikke. Det var kjempetydelig klang,som varte i ganske mange sekunder.Og så ble det helt stille når mannen min kom inn døra.
mammaen til G & A Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Uff, ja faa tak i presten din. Det hoeres ut som det er saa utrolig mange av disse spoekelsene i huset ditt. Det maa vaere godt for dem aa kunne hvile snart ogsaa. Godt at de ikke er onde da ihvertfall. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå