Gjest Rebel m/jente Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Æ så dæ i går på gata Da byen lå kald å stor Æ så du va ny i livet Og æ så du va ny i nord Og mora di bar en koffert Med alt d ho eide i Og du gikk å bar på hennes drøm Om en gang å få bli fri Og du ga mæ et smil Sommerfuggel i vinterland Ingen får ta fra dæ Fargan du visste mæ Og må drømmen du bær bli sann Sommerfuggel i vinterland Og mora di bær på minna Om alt d ho har forlatt Ho vet ikke om ho ser igjen Han som de tok ei natt Nu hold ho dæ fast i handa Så gjør ho dæ varm og go Og ho håpe du e velkommen hit så såran en gang skal gro Og du ga mæ et smil Sommerfuggel i vinterland Ingen får ta fra dæ Fargan du visste mæ Og må drømmen du bær bli sann Sommerfuggel i Vinterland Æ håpe vi tar imot dæ Æ håpe du slæpp å frys Æ vet du kan gi os farge og latter og liv og lys Æ så dæ i går på gata Da byen lå kald og stor Og æ så du va ny i livet Og æ så du va ny i nord Og du ga mæ et smil Sommerfuggel i vinterland Ingen får ta fra dæ Fargan du visste mæ Og må drømmen du bær bli sann Sommerfuggel i Vinterland
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 nanananatralala.... Den er fin
Morango 29.05.2007 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 god gammel klassiker, bedre en mye av det søppelet på topp tyvetlista:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå