Gå til innhold

Dagens sang. Syng med.


Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Æ så dæ i går på gata

Da byen lå kald å stor

Æ så du va ny i livet

Og æ så du va ny i nord

Og mora di bar en koffert

Med alt d ho eide i

Og du gikk å bar på hennes drøm

Om en gang å få bli fri

 

Og du ga mæ et smil

Sommerfuggel i vinterland

Ingen får ta fra dæ

Fargan du visste mæ

Og må drømmen du bær bli sann

Sommerfuggel i vinterland

 

Og mora di bær på minna

Om alt d ho har forlatt

Ho vet ikke om ho ser igjen

Han som de tok ei natt

Nu hold ho dæ fast i handa

Så gjør ho dæ varm og go

Og ho håpe du e velkommen hit så såran en gang skal gro

 

Og du ga mæ et smil

Sommerfuggel i vinterland

Ingen får ta fra dæ

Fargan du visste mæ

Og må drømmen du bær bli sann

Sommerfuggel i Vinterland

 

Æ håpe vi tar imot dæ

Æ håpe du slæpp å frys

Æ vet du kan gi os farge og latter og liv og lys

Æ så dæ i går på gata

Da byen lå kald og stor

Og æ så du va ny i livet

Og æ så du va ny i nord

 

Og du ga mæ et smil

Sommerfuggel i vinterland

Ingen får ta fra dæ

Fargan du visste mæ

Og må drømmen du bær bli sann

Sommerfuggel i Vinterland

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nanananatralala....

 

Den er fin :)

Skrevet

god gammel klassiker, bedre en mye av det søppelet på topp tyvetlista:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...