"husmor"med lille Nora Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 http://www.helsenytt.no/artikler/foerstehjelp2.htm bedre å vite før en ulykke sjer! håper dere ikke får bruk for dette!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Viktig å vite. Får håpe ingen får bruk for informasjonen!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 dytter litt, for dette er VIKTIG!!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Ja dette er viktig! Anbefaler alle foreldre til å ta førstehjelpskurs for livredning av barn, har tatt 3 slike kurs selv etter jeg fikk førstemann for 5 år siden, en ting er å lese hva man bør gjøre, men jeg synes også det er greit å få øvd seg på baby og barnedukker på munntilunn og hjertekompresjoner. Selv om man sikkert handler ganske riktig instinktivt, så tror jeg treningkan ligge i bakhode og hjelp til å gjøre det mest mulig rett og dermed kanskje ha større sjangse for å redde liv. Heldigvis har jeg aldri måtte bruke noe av det jeg har lært og håper jeg aldri noensinne må det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå